تکنولوژی

پاوربانک شیائومی Pocket Power Bank در راه است

در 9 جولای، شیائومی میزبان رویدادی در هند خواهد بود تا گوشی هوشمند Redmi 13 5G خود را معرفی کند. امروز، این برند برنامه‌های خود را برای عرضه مجموعه‌ای از محصولات دیگر به همراه این دستگاه از جمله پاوربانک شیائومی Pocket Power Bank با ظرفیت 10000 میلی‌آمپر ساعتی، پاور بانک شیائومی 4i 10000 میلی‌آمپر ساعتی و ردمی بادز 5C اعلام کرده است.

پاوربانک شیائومی Pocket Power Bank سال گذشته به عنوان پاوربانک نسخه جیبی در چین عرضه شد و دارای ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعتی به همراه کابل شارژ داخلی USB Type-C و پورت USB-A و همچنین درگاه Type-C است. برای شارژ قادر به ارائه حداکثر خروجی 22.5 وات برای یک پورت است. یکی از ویژگی های کلیدی این پاوربانک حالت تخلیه جریان کم آن است که برای احیای دستگاه های کوچک با سطح باتری کم مفید است.

پاوربانک شیائومی Pocket Power Bank در راه است

پاور بانک 4i شیائومی همچنین ویژگی های مشابهی مانند پشتیبانی از شارژ سریع 22.5 واتی، دو پورت USB-A برای خروجی و یک پورت USB Type-C برای ورودی و خروجی را ارائه می دهد.

در نهایت، Redmi Buds 5C در سه رنگ سفید باس، آبی سمفونی و مشکی آکوستیک عرضه خواهد شد. در حالی که شرکت از گنجاندن ANC (حذف نویز فعال) خبر می‌دهد، این نوید کیفیت صدای برتر و عمر باتری طولانی‌مدت را بدون ارائه مشخصات اضافی برجسته می‌کند.

انتظار می رود در روزهای آینده جزئیات بیشتری از این دستگاه ها تایید شود، پس در ادامه با ما همراه باشید.

منبع
gizmochina

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا