تکنولوژی

طراحی و ویژگی های تبلت آنر مجیک پد 2 لو رفت

آنر تصمیم دارد در روز 12 جولای، گوشی آنر مجیک V3 را رونمایی کند، البته در کنار آن چند محصول جدید دیگر از جمله لپ تاپ و تبلت آنر مجیک پد 2  را هم رونمایی خواهد کرد.

به تازگی قبل رونمایی شاهد افشا اطلاعات و لو رفتن طراحی این مدل هستیم. تصاویر رسمی آنر مجیک پد 2  نشان می دهد که در رنگ مشکی، سفید و آبی وارد بازار می شود. IMAX Enhanced ذکر شده در عقب دستگاه نوید قابلیت HDR، ارائه جزئیات بیشتر، هایلایت های روشن تر و طیف رنگ گسترده تر برای تجربه تماشای سینمایی بیشتر را می دهد.

طراحی و ویژگی های تبلت آنر مجیک پد 2 لو رفت

عدم وجود نقاط تماس فلزی در دستگاه نشان می دهد که دستگاه ممکن است اتصال صفحه کلید را از طریق بلوتوث ارائه دهد. ماژول دوربین گرد دارای یک دوربین تک لنز و یک فلاش LED است. در جلو، حاشیه های باریکی در اطراف صفحه نمایش 12.3 اینچی خود دارد. به گفته کارشناس DCS، آنر MagicPad 2 دارای یک پنل اولد 12.3 اینچی است که وضوح 3K، نرخ نوسازی 144 هرتز و کاهش نور محافظ چشم با فرکانس فوق‌العاده بالا را ارائه می‌دهد.

طبق اطلاعات قبلی، این دستگاه به چیپست Snapdragon 8s Gen 3 مجهز خواهد شد. نسخه رده بالا MagicPad 2 دارای 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت فضای ذخیره‌سازی است. متاسفانه اطلاعاتی در مورد دوربین، باتری یا قابلیت شارژ دستگاه در دسترس نیست.

منبع
gizmochina

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا