تکنولوژی

برنامه آب و هوا iOS 18 بهبودیافته تر از قبل می شود

iOS 18 توسط اپل در کنفرانس جهانی توسعه دهندگان (WWDC) 2024 ماه گذشته رونمایی شد. در طول این رویداد، غول فناوری مستقر در کوپرتینویی چندین ویژگی جدید را به نمایش گذاشت که با به‌روزرسانی بزرگ بعدی خود به سیستم عامل آیفون خواهد رسید.

با این حال، برخی از ویژگی هایی که در این رویداد ذکر نشده بود، اکنون در حال کشف هستند. به تازگی گزارشی دو ویژگی جدید را در اپلیکیشن آب و هوا مشاهده کرده است. گفته می‌شود یکی از ویژگی‌ها تغییرات جزئی طراحی را ارائه می‌کند و دمای «احساس دوست داشتن» را در جایی به ارمغان می‌آورد که کاربران به راحتی آن را تشخیص دهند.

برنامه آب و هوا iOS 18 بهبودیافته تر از قبل می شود

9to5Mac دو به‌روزرسانی جدید برای اپلیکیشن آب و هوا در iOS 18 شناسایی کرده که می‌تواند قابلیت استفاده آن را بهبود بخشد. با توجه به تصاویر به اشتراک گذاشته شده توسط این نشریه، دمای «احساس دوست داشتن» اکنون در زیر دمای واقعی در بالای رابط برنامه به وضوح نشان داده خواهد شد. این یک پیشرفت قابل توجه نسبت به موقعیت فعلی آن خواهد بود زیرا کاربران باید برای دیدن این معیار به پایین حرکت کنند. ظاهراً «احساس دوست دارم» در اندازه و سبک فونت متفاوتی نشان داده خواهد شد تا تمایز آن آسان باشد.

دمای «احساس می‌کند» معیاری است که نشان می‌دهد هوا واقعاً چقدر گرم یا سرد است، برخلاف دمای هوای هدف ثبت‌شده توسط ایستگاه‌های هواشناسی. این شامل چندین عامل مانند تأثیر رطوبت نسبی، سرعت باد و دمای هوا می‌شود تا مشخص کند که یک فرد واقعاً چه دما را درک می‌کند. با این ارتقا به اپلیکیشن Weather، کاربران می توانند هر دو مقدار را همزمان ببینند.

این نشریه بیان می‌کند که دمای «احساس دوست داشتن» تنها زمانی قابل مشاهده است که تفاوت قابل‌توجهی بین آن و مقدار واقعی دمای هوا وجود داشته باشد. در صورتی که تفاوت جزئی باشد یا وجود نداشته باشد، کاربران فقط اولی را خواهند دید.

 

منبع
gadgets360

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا