تکنولوژی

اولین تصویر زنده گلکسی بادز 3 پرو منتشر شد

سامسونگ در رویداد آینده Galaxy Unpacked که برای 10 جولای برنامه ریزی شده، دسته ای از محصولات جدید را رونمایی خواهد کرد. یکی از محصولات، هدفون  سری گلکسی بادز 3 خواهد بود. با این حال، تصاویر واقعی گلکسی بادز 3 پرو به لطف افشای جدیدی در اینترنت منتشر شده است. ناگفته نماند که تصاویر طراحی محصول جدید را قبل از عرضه آن آشکار کرده است.

این تصاویر از کاربر ردیت Plastic_Development1 گرفته شده است. در یکی از تصاویر مشاهده می کنید که این هدفون از قابلیت اتصال سریع سامسونگ پشتیبانی می کند که محصول را با نام گلکسی بادز 3 پرو ذکر کرد.

تصاویر واقعی تایید می کنند که شایعه قبلی در مورد تغییر عمده طراحی درست است. این محصول اکنون با طراحی ساقه آشناتر عرضه می شود. با این حال، گلکسی بادز 3 پرو خود را از چند جهت متمایز می کند. در مرحله اول، ساقه دارای یک شکل مثلثی منحصر به فرد است. در مرحله دوم، ساقه همچنین دارای یک نوار نوری LED است. با این حال، این به کاربران بستگی دارد که آیا آنها چنین نوارهای LED را در هدفون خود دوست دارند یا خیر.

اولین تصویر زنده گلکسی بادز 3 پرو منتشر شد

برخلاف گلکسی بادز 3 که در رنگ سفید عرضه می‌شود، مدل پرو به رنگ نقره‌ای عرضه می‌شود و ظاهری با کیفیت‌تر ارائه می‌دهد. کیس شارژ دارای دو عدد LED داخلی نیز است. اگرچه جنس سطح بیرونی هر دو هدفون و کیس شارژ آنها ناشناخته بوده، اما شبیه فلز است.

کاربر Reddit که این تصاویر را منتشر کرده، نیز تجربه دست اول خود را از محصول جدید به اشتراک گذاشته است. او می گوید که حذف نویز Buds 3 Pro برابر با نسل اول AirPods Pro است. گفته می شود که صدا در باس کمی بالاتر است.

از آنجایی که Galaxy Buds 3 Pro از سیستم اتصال سریع سامسونگ استفاده می‌کند، ممکن است این شرکت از قابلیت اتصال سریع گوگل برای این دستگاه صرف نظر کند.  به هر حال باید تا روز 10 جولای منتظر ماند.

منبع
gizmochina

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا