تکنولوژی

ساعت پیکسل 3 گوگل تاییدیه FCC گرفت

انتظار می‌رود گوگل پیکسل واچ 3 یکی از محصولات جدیدی باشد که گوگل در مراسم معرفی سخت‌افزار آینده خود معرفی می‌کند. جانشین پیکسل واچ 2 که در اکتبر گذشته رونمایی شد، اکنون در وب سایت کمیسیون ارتباطات فدرال ایالات متحده (FCC) دیده شده و اشاره ای به اولین عرضه قریب الوقوع آن دارد.

رندرهای طراحی ظاهری Pixel Watch 3 که اخیراً به بیرون درز کرده، به صورت آنلاین منتشر شده است. افشای اطلاعات و گزارش های قبلی همچنین به برخی از ویژگی های کلیدی ساعت هوشمند آینده از جمله مشخصات صفحه نمایش و باتری و همچنین ابعاد آن اشاره کرده است.

گوگل پیکسل واچ 3 آینده توسط 9to5Google در وب سایت FCC ایالات متحده با شماره مدل های GBDU9، GGE4J، GG3HH و GRY0E مشاهده شد. گفته می‌شود که این مدل‌های نسل سوم ساعت هوشمند این شرکت در دو گزینه سایز 41 و 45 میلی‌متری عرضه می‌شوند.

ساعت پیکسل 3 گوگل تاییدیه FCC گرفت

با توجه به لیست های موجود در وب سایت تنظیم کننده ایالات متحده، انتظار می رود شماره مدل GBDU9 و GRY0E از اتصال LTE پشتیبانی کند، در حالی که انواع GGE4J و GG3HH احتمالاً از اتصال فقط Wi-Fi پشتیبانی می کنند. همچنین گفته می‌شود که این ساعت‌های هوشمند از اتصال Wi-Fi دو بانده، بلوتوث و NFC پشتیبانی می‌کنند.

گوگل پیکسل واچ 3 پیشتر دارای صفحه نمایش 1.2 اینچی گرد با تاج چرخشی است. انتظار می رود این ساعت با سیستم عامل Wear OS کار کند و به چندین سنسور ردیابی سلامت مجهز باشد. سایز آن ممکن است 40.79 در 40.73 در 14 میلی متر باشد. انتظار می رود گوگل پیکسل واچ 3 دارای باتری 307 میلی آمپر‌ساعتی باشد.

 

منبع
gadgets360

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا