تکنولوژی

تصاویر جدیدی از هدفون گلکسی بادز 3 سامسونگ منتشر شد

اطلاعات اولیه در مورد طراحی گلکسی بادز 3 نادرست بود، زیرا تصاویر لو رفته از 91mobiles طراحی وحشتناکی را نشان می داد. خوشبختانه، انتظار برای تصاویر واقعی به هدفون آینده سامسونگ به پایان رسیده است. یک ویدیوی جعبه گشایی که به تازگی منتشر شده، نمای دقیقی از بسته بندی و طراحی گلکسی بادز 3 را نشان می دهد.

سامسونگ با بادز 3 از طراحی کلاسیک لوبیایی شکل فاصله گرفته و ظاهری شبیه به AirPods تدارک دید. ویدیو جعبه گشایی که اخیراً فاش شده نشان می دهد که قسمت بالایی کیس شارژ گلکسی بادز 3 شفاف است. علاوه بر این، دو گزینه رنگی  سفید و مشکی دارد.

تصاویر جدیدی از هدفون گلکسی بادز 3 سامسونگ منتشر شد

پیش از این، یک وب سایت کره ای قیمت سری گلکسی بادز 3 را فاش کرده بود. گلکسی بادز 3 ساده تقریباً 148 دلار قیمت دارد، در حالی که گلکسی بادز 3 پرو دارای برچسب قیمت 215 دلار است.

با وجود تغییر اساسی در طراحی، سامسونگ قیمت را نزدیک به سری بادز 2 نگه داشته است. باادز 3 معمولی دارای شماره مدل SM-R530 است، در حالی که شماره مدل بادز 3 پرو 3 SM-R630. از لینک داده شده می توانید ویدیوی جعبه گشایی گلکسی بادز 3 را در شبکه اجتماعی چینی Bilibili مشاهده کنید. این ویدیو در حساب توییتر OnlyTechAE نیز مشاهده شد.

منبع
gizmochina

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا