تکنولوژی

ساعت گوگل پیکسل واچ 3 متحول می شود

گوگل در نظر دارد طی رویداد آگوست خود چندین محصول جدید رونمایی کند و یکی از آنها ساعت پیکسل واچ 3 بوده که گزینه ای برجسته است. ساعتی که مشخصات کلیدی قابل توجهی دارد.

به تازگی اطلاعاتی تازه از محصول آینده گوگل منتشر شد. منابع این اطلاعات را با AndroidAuthority به اشتراک گذاشتند و ما نیز تصوری از ساعت پیکسل واچ 3 در ذهن داریم. شایعات اولیه حاکی از ورود ساعت هوشمند در دو نوع سایز بوده که در این افشاگری نیز پشتیبانی می‌شود. این گجت هوشمند در سایزهای 41 و 45 میلی متری عرضه می شود. این ساعت در دو سایز نمایشگر  و در هر دو گزینه تلفن همراه و WiFi در دسترس خواهند بود. نسخه بزرگتر را می توان پیکسل واچ 3 XL نامید.

ساعت گوگل پیکسل واچ 3 متحول می شود

برخی از جنبه هایی که بسیاری از کاربران پیکسل واچ اصلی از آن شکایت داشتند، نمایشگر و عمر باتری بود. با این حال، پیکسل واچ 3 می‌تواند این مشکل را با حاشیه‌های باریک برطرف کند. جدا از این، صفحه نمایش 2000 نیت بالاترین روشنایی را دارد. برای یادآوری، پیکسل واچ 2 تنها حداکثر 1000 نیت روشنایی را ارائه می داد. پشتیبانی UWB که در ابتدا انتظار می‌رفت در پیکسل واچ 3 عرضه شود، ممکن است در پیکسل واچ 3 هم شاهد باشیم.

این مطابق با یکی از گزارش های قبلی ما بوده که ساعت هوشمند  در FCC رویت شده است. این ساعت با UWB، نسل بعدی Pixel Watch 3 از Find My Device پشتیبانی می‌کند. سایر قابلیت‌ها ممکن است شامل کلید دیجیتال خودرو باشد زیرا خودروسازان مختلف از این فناوری پشتیبانی می‌کنند. در نهایت، انتظار می‌رود گوگل ساعت هوشمند جدید خود را در رنگ‌های  نقره‌ای، مشکی و طلایی عرضه کند.

منبع
gizmochina

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا