تکنولوژی

پلتفرم XR جدید سامسونگ در Galaxy Unpacked 2024 معرفی شد

سامسونگ در رویداد اخیر معرفی محصول گلکسی خود در پاریس از نقشه راه پروژه مورد انتظار پلتفرم XR رونمایی کرد اما از افشای هدست واقعی خودداری نمود. در حالی که این رویداد محصولات جدیدی مانند گلکسی رینگ، واچ اولترا و گوشی های تاشو را به نمایش گذاشت، هدست پلتفرم XR در هاله ای از رمز و راز باقی ماند.

با این حال، سامسونگ به‌روزرسانی امیدوارکننده‌ای را ارائه کرد. TM Roh، رئیس بخش موبایل سامسونگ، از انتشار آتی “پلتفرم XR در اواخر سال جاری” خبر داد، با توجه به گزارش‌های قبلی مبنی بر عرضه در نیمه اول سال 2025، شگفت‌انگیز است.

این خبر توسط Rick Osterloh، معاون ارشد گوگل، تکرار شد که از همکاری نزدیک آن‌ها با سامسونگ و کوالکام در «نسل بعدی دستگاه‌ها» و «عصر جدید هیجان‌انگیز در محاسبات تلفن همراه» صحبت کرد.

پلتفرم XR جدید سامسونگ در Galaxy Unpacked 2024 معرفی شد

سامسونگ برای اولین بار بیش از یک سال پیش این پروژه واقعیت ترکیبی را با تاکید بر یکپارچگی عمیق با تلفن های همراه اعلام کرد. پاتریک چومت، معاون اجرایی سامسونگ، در یک مصاحبه قبل از رویداد، بر اهمیت راحتی کاربر، کیفیت نوری و هوش مصنوعی در توسعه این فناوری تاکید کرد. Chomet معتقد است که هوش مصنوعی یک عامل کلیدی در ساخت XR واقعا کاربرپسند خواهد بود.

گزارش ها حاکی از آن است که هدست XR سامسونگ به طور مستقیم با ویژن پرو اپل رقابت خواهد کرد. هدف آن پر کردن شکاف بین VR و AR با ارائه تجربیات واقعیت ترکیبی و نمایشگرهای با وضوح بالا است که همه آنها با قیمت در دسترس‌تر هستند.

منبع
gizmochina

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا