تکنولوژی

گوگل خبر از آپدیت برنامه‌ های جدید برای سری گلکسی زد 6 داد

در رویداد Unpacked 2024، سامسونگ به تازگی دستگاه‌های جدید سری گلکسی زد 6، از جمله گلکسی زد فولد و زد فلیپ 6، سری جدید ساعت هوشمند گلکسی واچ 7 و موارد دیگر را معرفی کرد. در طول این رویداد، گوگل چهار به‌روزرسانی جدید را برای جدیدترین دستگاه‌های تاشو سامسونگ معرفی کرد.

برنامه Gemini

برنامه Gemini برای دستگاه های سامسونگ آپدیت بزرگی دریافت می کند. به‌زودی پیشنهادات مربوطه را بر اساس آنچه روی صفحه نمایش شما است ارائه می‌دهد. کاربران می‌توانند به سادگی انگشت خود را به گوشه صفحه بکشند یا برای فراخوانی Gemini بگویند «Hey Google». به عنوان مثال، هنگامی که کاربر در حال تماشای یک ویدیو است، با فراخوانی Gemini، پیشنهاد “در مورد این ویدئو بپرسید” رویت می شود. به‌علاوه، هنگام استفاده از دستگاه‌هایی مانند گلکسی زد فولد 6 با صفحه‌نمایش بزرگ، می‌توانید پوسته Gemini را باز کنید و آن را برای یک تجربه تقسیم صفحه‌نمایش حرکت دهید و مالتی تسکینگ بهتر را امکان‌پذیر کنید.

برنامه Gemini در اندروید اکنون به 29 زبان در بیش از 200 کشور در دسترس است. برنامه جدید و بهبود یافته Gemini برای دستگاه های گلکسی در ماه های آینده در دسترس خواهد بود.

گوگل خبر از آپدیت برنامه‌های جدید برای سری گلکسی زد 6 داد

Circle to Search

Circle to Search در اوایل سال جاری به عنوان بخشی از  سری گلکسی S24 معرفی شد. از آن زمان، گوگل ویژگی Circle to Search را با قابلیت‌های ترجمه و تکالیف جدید بهبود بخشیده است. در اواخر این ماه، Circle to Search می‌تواند به مسائل ریاضی نمادین پاسخ دهد و بارکدها و کدهای QR را روی صفحه نمایش شما اسکن کند. ویژگی Circle to Search در اواخر سال جاری برای دستگاه های بیشتری از سامسونگ در دسترس خواهد بود.

YouTube TV چند نمایه

مشترکین YouTube TV می توانند ویدیوها را به صورت چند نمایه در گلکسی زد فولد 6 تماشا کنند. کاربران می توانند حداکثر چهار استریم مختلف را همزمان تماشا کنند.

Wear OS 5

سری جدید گلکسی واچ سامسونگ، از جمله گلکسی واچ 7 و واچ 7 اولترا، اولین ساعت‌های هوشمندی خواهند بود که با سیستم عامل Wear OS 5 عرضه می‌شوند و عملکرد و عمر باتری بهتری را ارائه می‌دهند.

منبع
neowin

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا