تکنولوژی

رونویسی یادداشت صوتی برای کاربران بتا اندروید واتساپ دردسترس قرار گرفت

طبق یک گزارش جدید، واتساپ در حال ارائه یک ویژگی جدید رونویسی یادداشت صوتی برای کاربران بتا در اندروید است. این ویژگی جدید دسترسی و راحتی را برای کاربران افزایش می دهد. طبق گزارش ها، این ویژگی با نسخه بتای واتس اپ اندروید نسخه 2.24.15.5 در دسترس است.

قابلیت رونویسی یادداشت صوتی واتساپ به کاربران اجازه می دهد تا رونویسی یادداشت های صوتی را مستقیماً در برنامه بخوانند. این ویژگی درک نت‌های صوتی را برای کاربران آسان‌تر می‌کند، مخصوصاً برای کسانی که ناتوانی شنوایی دارند. این ویژگی همچنین در محیط های پر سر و صدا که گوش دادن به پیام های صوتی ممکن است دشوار باشد، مفید است.

همانطور که توسط WABetaInfo مشاهده شد، ویژگی رونویسی یادداشت های صوتی در دستگاه کاربر برای اطمینان از حفظ حریم خصوصی کار می کند. برای فعال کردن این ویژگی، کاربران باید آخرین نسخه بتای واتس‌اپ اندروید 2.24.15.5 را اجرا کنند. آنها می‌توانند بسته‌های داده زبان‌های مختلف، از جمله انگلیسی، اسپانیایی، پرتغالی (برزیل)، هندی و روسی را دانلود کنند.

رونویسی یادداشت صوتی برای کاربران بتا اندروید واتساپ دردسترس قرار گرفت

ویژگی رونویسی یادداشت‌های صوتی، گرفتن سریع یادداشت‌های صوتی طولانی را برای کاربران آسان‌تر می‌کند، بدون اینکه نیازی به گوش دادن به کل یادداشت صوتی باشد. علاوه بر این، باعث صرفه جویی در زمان و موثرتر شدن ارتباط می شود. در حال حاضر، این ویژگی برای مجموعه محدودی از کاربران بتا در دسترس است و انتظار می رود به تدریج به سایر کاربران نیز گسترش یابد.

جدای از این ویژگی، واتساپ همچنین روی قابلیتی کار می کند که به آنها اجازه می دهد بدانند چه چیزی به یک چت گروهی اضافه می شوند. این اطلاعات از طریق یک کارت زمینه اختصاصی در دسترس خواهد بود، که حاوی اطلاعاتی مانند اینکه چه کسی گروه را ایجاد کرده، هدف از ایجاد گروه و اطلاعاتی در مورد سازنده گروه خواهد بود.

این امکان افزایش امنیت کاربر را فراهم می کند و برای کاربرانی که از شماره های ناشناس به چت های گروهی اضافه می شوند مفید است. کاربران می توانند مشروعیت دعوت را بررسی کنند و در صورت تمایل به پیوستن به گروه یا عدم پیوستن آنها آگاهانه تصمیم بگیرند.

منبع
neowin

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا