تکنولوژی

کاربران گلکسی رینگ سامسونگ به اشتراک نیاز ندارند

سامسونگ سرانجام از دستگاه ردیابی سلامت خود، گلکسی رینگ، در رویداد Galaxy Unpacked پاریس در تاریخ 10 جولای رونمایی کرد. حلقه گلکسی چشم‌های زیادی را به خود جلب کرده زیرا ویژگی‌های ردیابی سلامتی را در یک فاکتور کوچک ارائه می‌کند.

قیمت گلکسی رینگ 399.99 دلار است که نزدیک به چیزی بوده که افشا قبلی در مورد قیمت دستگاه نشان داده بود. علاوه بر این، سایزهای مختلف گلکسی رینگ برای شما هزینه یکسانی خواهد داشت. با این حال، یکی از نگرانی‌های اصلی طرفداران سامسونگ این بود که آیا اشتراکی برای استفاده از این حلقه نیاز است.

سامسونگ اکنون برچسب قیمت گلکسی رینگ را توجیه کرده است. در طی رونمایی Galaxy Ring در رویداد Unpacked، سامسونگ تمام ادعاهای قبلی در مورد نیاز به اشتراک Galaxy Ring را باطل اعلام کرد و روشن نمود که Galaxy Ring بدون اشتراک خواهد بود. به این معنی که کاربر باید یک بار هزینه خرید 399 دلاری را پرداخت کند.

کاربران گلکسی رینگ سامسونگ به اشتراک نیاز ندارند

قابل ذکر است که گلکسی رینگ محبوب Oura نیز از همین مدل برای حلقه نسل سوم Oura پیروی می‌کند و برای این شرکت بسیار خوب عمل کرد. گلکسی رینگ دارای مجموعه ای از ویژگی های جالب است، مانند کنترل حرکات، تجزیه و تحلیل خواب، پایش ضربان قلب، ردیابی راه رفتن و دویدن بدون فشار دادن دکمه، نظارت بر تغییرات دما هنگام خواب و غیره.

اگرچه ممکن است این ویژگی‌ها خارق‌العاده به نظر نرسند، اما باید توجه داشت که این ویژگی‌ها به شکل فشرده در گلکسی رینگ موجود هستند. Galaxy Ring ردیابی معیارهای سلامت را برای کاربرانی که نمی‌خواهند در خواب از ساعت استفاده کنند، آسان‌تر می‌کند. بدون اشتراک، انتظار می رود سامسونگ در آینده ویژگی های بیشتری را به حلقه گلکسی اضافه کند. این حلقه با سنسور BioActive سامسونگ عرضه می‌شود و انتظار می‌رود که این سنسور بیش از توانایی خواندن ساده و امتیاز خواب باشد.

Galaxy Ring با قیمت 399.99 دلار در حال حاضر برای پیش خرید در دسترس است و در تاریخ 24 جولای برای فروش عرضه می شود.

منبع
neowin

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا