تکنولوژی

چت با خارجی ها در واتساپ آسان خواهد شد

واتساپ یکی از محبوب ترین برنامه های پیام رسان است که میلیاردها نفر را در سراسر جهان به هم متصل می کند. با توجه به وضعیت پیش فرض پیام رسان آن در بسیاری از نقاط جهان، کاربران کشورهای مختلف اغلب برای برقراری ارتباط به آن متکی هستند. برای پر کردن شکاف‌های زبانی و ساده‌سازی ارتباطات آنلاین، واتساپ در حال توسعه قابلیت ترجمه درون‌برنامه‌ای برای کاربر اندرویدی خود است.

همانطور که توسط WABetaInfo کشف شد، واتساپ در حال برنامه ریزی برای ادغام ویژگی ترجمه زنده گوگل در چت است. اگر این افزوده به نتیجه برسد، کاربران می توانند متون خارجی را بدون پرش بین برنامه های مختلف ترجمه کنند. برای کسانی که آشنا نیستند، Live Translate از پردازش روی دستگاه استفاده می کند و داده های شخصی را به ابر Google ارسال نمی کند. بنابراین، هنگامی که کاربر بسته زبان مورد نیاز را دانلود کرد، ویژگی ترجمه باید به صورت آفلاین کار کند. با این حال، WABetaInfo اشاره می‌کند که این ابزار ممکن است در ابتدا محدود به انتخاب زبان‌هایی مانند هندی و انگلیسی باشد.

چت با خارجی ها در واتساپ آسان خواهد شد

از آنجایی که گوگل Live Translate در حال حاضر انحصاری برای دستگاه‌های پیکسل است، ویژگی ترجمه واتساپ ممکن است در همه گوشی‌های اندرویدی موجود نباشد. همچنین این امکان وجود دارد که گوگل در دسترس بودن این ویژگی را به پلتفرم های بیشتری گسترش دهد یا با متا یک معامله استثنایی انجام دهد. در نهایت، این ویژگی هنوز در دست توسعه است و هنوز برای تعیین مشخصات آن یا عرضه عمومی آن زود است.

 

منبع
androidauthority

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا