تکنولوژی

گلکسی بادز 3 پرو به فناوری کنترل صوتی مجهز است

پس از دو سال، سامسونگ سری گلکسی بادز 3 خود را در رویداد Unpacked که اخیراً برگزار شد، رونمایی کرد. این هدفون نسبت به مدل های قبلی خود ارتقاءهای قابل توجه و ویژگی های جدیدی را ارائه می دهد. به عنوان مثال، سری گلکسی بادز 3 با طراحی ساقه مانند جدید و گلکسی بادز 3 پرو با یک “Blade Light” عرضه می شود که از طریق ساقه عبور می کند.

گلکسی بادز 3 و گلکسی بادز 3 پرو همچنین وضوح تماس بهتر، مقاومت IP57 در برابر آب و گرد و غبار، عملکرد تماس با پهنای باند فوق العاده (SWB) و موارد دیگر را ارائه می دهند. در حالی که تمام ویژگی‌های جدید در مراسم معرفی این هدفون ذکر شد، سامسونگ از ذکر یکی از ویژگی‌های مهمی که یکی از کاربران Galaxy Buds3 Pro کشف کرده و در Reddit به اشتراک گذاشته است، غافل شد.

به گفته کاربر ردیت، Stephancevallos905، گلکسی بادز 3 پرو  دارای ویژگی کنترل صوتی است که شبیه سایر محصولات گلکسی نیست. گلکسی بادز 3 پرو به جای گفتن «سلام بیکسبی» برای بیدار کردن دستگاه و پاسخ دادن به دستورات شما، به دستورات صوتی ساده مانند «افزایش صدا» یا «کاهش صدا» پاسخ می‌دهد.

گلکسی بادز 3 پرو به فناوری کنترل صوتی مجهز است

ویژگی جدید کنترل صوتی در گلکسی بادز 3 پرو همچنین به شما امکان می دهد تنظیمات صوتی و تجربه شنوایی را بدون نیاز به بیان کلمات بیدار کنترل کنید. میشال رحمان، روزنامه‌نگار، این ویژگی جدید کنترل صوتی گلکسی بادز 3 پرو را که سامسونگ در مراسم رونمایی از آن اشاره نکرد، روشن کرد.

به گفته میشال، ابتدا باید این ویژگی را به صورت دستی فعال کنید زیرا به طور پیش فرض فعال نیست. هنگامی که این ویژگی فعال می شود، لیستی از دستورات صوتی به کاربر ارائه می شود و کاربر باید این دستورات را بگوید تا هدفون ها آن را دریافت کنند. رحمان اضافه کرد که هیچ آموزشی در کار نیست، به این معنی که هر کسی می‌تواند به سراغ شما بیاید و بگوید “ولوم بالا” و گلکسی بادز 3 پرو حتی اگر آن را بپوشید، صدا را افزایش می‌دهد.

 

منبع
neowin

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا