تکنولوژی

گوشی های گلکسی می توانند تنظیمات سریع گوگل Wallet را دریافت کنند

گوشی های هوشمند و تبلت های پیکسل Google اگر برنامه برای سرویس Wallet دیجیتال در آن دستگاه ها نصب شده است، یک کلید تنظیم سریع برای گوگل  Wallet ارائه می دهد و به کاربران این امکان را می دهد تا به سرعت آن را باز کرده و به کارت‌های شناسایی دسترسی پیدا کرده یا پرداخت کنند. با این حال ، تلفن‌های هوشمند و رایانه های هوشمند گلکسی سامسونگ حتی با نصب برنامه خود، این ویژگی را ارائه نمی دهند.

به این دلیل است که دستگاه های پیکسل به عنوان یک ویژگی در سطح سیستم، تنظیم سریع برای گوگل Wallet را از انتهای خود ارائه می دهند، چیزی که دستگاه های سامسونگ ارائه نمی دهند. این ویژگی  نیست که برنامه گوگل Wallet ارائه می دهد. دستگاه های گلکسی نیز به زودی می توانند یک تنظیم سریع برای گوگل Wallet ارائه دهند.

گوشی های گلکسی می توانند تنظیمات سریع گوگل Wallet را دریافت کنند

به گفته میشال رحمان در Android Authority ، آخرین نسخه برنامه گوگل Wallet برای اندروید (نسخه 24.26.650309275) شامل رشته های کد شده که نشان می‌دهد این شرکت در حال کار بر روی ارائه خدمات والت دیجیتال است.

هنگامی که برنامه گوگل Wallet تنظیم سریع تنظیم خود را داشته باشد، تلفن ها و تبلت های سامسونگ گزینه ای را برای شما فراهم می کنند تا بتوانید آن را در پنل اعلان فعال کنید. به گفته میشال ، ضربه زدن به یک بار روی آن سرویس ولت دیجیتال را باز می کند  و فشار طولانی مدت آن اطلاعات برنامه را نشان می دهد.

 

منبع
sammobile

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا