تکنولوژی

اطلاعاتی از ساعت گارمین Fenix 8 منتشر شد

اطلاعات جدیدی در مورد ساعت‌های هوشمند گارمین Fenix ​​8 و Fenix ​​E که جانشینان سری Fenix ​​7 هستند، منتشر شده است. این جزئیات به لطف گزارش های منتشر شده توسط نشریه Fitness Tracker Test (FTT) در وب سایت های نمایندگی مجاز گارمین است.

پیش از این، یک خرده‌فروش فنلاندی، Multitronic، گارمین Fenix ​​8 را با یک تاریخ عرضه در سپتامبر 2024 لیست کرده بود. در حالی که ما نگاهی به طراحی ساعت هوشمند نداشتیم، لیست برخی از مشخصات مانند سایز و رنگ‌ها را فاش کرد. آخرین گزارش، از یک خرده فروش ایسلندی، بازه زمانی عرضه سپتامبر را تایید می‌کند و به ارتقای طراحی و نمایشگر ساعت هوشمند آینده می پردازد.

این لیست نشان می دهد که Fenix ​​8 در کوچکترین سایز 43 میلی متری در مقایسه با سایز 42 میلی متری فنیکس ​​7s عرضه می شود. اما قابل توجه ترین تغییر می تواند از نظر صفحه نمایش باشد. گزارش نشان می دهد که به جای نمایشگرهای معمولی Memory In Pixel (MIP)، گارمین Fenix ​​8 ممکن است از فناوری AMOLED استفاده کند.

اطلاعاتی از ساعت گارمین Fenix 8 منتشر شد

در حالی که نمایشگرهای AMOLED رنگ‌های غنی‌تر و سیاه‌های عمیق‌تری ارائه می‌دهند، نمایشگرهای MIP به خاطر عمر باتری عالی‌شان شناخته می‌شوند. بنابراین باید دید که آیا گارمین Fenix ​​8 می تواند استقامت مشابه Fenix ​​7s را با یک بار شارژ حفظ کند یا خیر. فهرست خرده فروشان ایسلندی همچنین به تغییر نام احتمالی مدل کوچکتر Fenix ​​اشاره می کند.

به طور سنتی، نوع کوچکتر “Fenix ​​7s” نامیده می شد. این افشاگری نشان می‌دهد که گارمین ممکن است آن را به سادگی «فنیکس 8» برای نسل بعدی بنامد و نام «s» را به کلی کنار بگذارد. در همین حال، FTT پیش بینی می کند که Fenix ​​E نمایشگرهای MIP را حفظ خواهد کرد و به عنوان جانشین مستقیم‌تری برای سری Fenix ​​7 از نظر فناوری صفحه نمایش عمل می‌کند.

 

منبع
gizmochina

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا