تکنولوژی

نمایشگر سامسونگ ViewFinity S8 رونمایی شد

سامسونگ نمایشگر جدیدی به نام سامسونگ ViewFinity S8 (S80D) را رونمایی و عرضه کرد که در مدل های 27 و 32 اینچی به ترتیب با قیمت 1799 یوان (269 دلار) و 1849 یوان (275 دلار) عرضه می شود.

این نمایشگر دارای تصویری با وضوح بالا 3840 در 2160 پیکسل با پشتیبانی 1.07 میلیارد رنگ، روشنایی 350 کاندلابرمترمربع و پوشش طیف رنگی 99درصدی sRGB است. همچنین از HDR10 برای جلوه های بصری بهتر پشتیبانی می کند. گزینه های اتصال شامل پورت های HDMI، DP، USB-A و USB-B می شود.

نمایشگر سامسونگ ViewFinity S8 رونمایی شد

برای راحتی کاربر، سامسونگ ViewFinity S8  دارای فناوری حفاظت از چشم هوشمند با گواهی TÜV و طراحی ارگونومیک است. نصب آسان بوده و نیازی به ابزار ندارد. پایه قابل تنظیم امکان کج کردن، بلند کردن، چرخاندن به چپ و راست و حتی چرخش نمایشگر را در حالت عمودی 90 درجه برای مشاهده حالت پرتره فراهم می کند.

سامسونگ هر سال نسل جدیدی از نمایشگرهای جذاب و پروضوح خود را معرفی و عرضه می کند. بنابراین مدل مذکور نیز یک گزینه بروز شده از نمونه قبلی بوده که ویژگی های بهتری نسبت به نسل قبل ارائه می دهد. این مدل در حال حاضر راهی بازار چین شده و مشخص نیست آیا در بازارهای بیشتری به فروش می رسد یا خیر.

انتظار داریم بزودی اخبار بیشتری در این زمینه اعلام شود.

منبع
gizmochina

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا