تکنولوژی

شیائومی هیچ شکایتی در رابطه با نقض حق اختراع دریافت نکرد

شیائومی بیانیه ای را در پی شکایت نقض حق اختراع Gree Electric علیه این شرکت منتشر کرد. شیائومی از طریق صفحه رسمی Weibo خود پاسخ داد و گفت که هیچ شکایتی در رابطه با لوازم زیست محیطی دریافت نکرد. این شرکت بیانیه دیگری ارائه نکرد.

پیش از این گزارش شده بود که Gree Electric Appliances Co. Ltd شکایتی را علیه شیائومی به دلیل تخلف در فن برقی MIJIA شیائومی به نفع خود ایراد کرده است. مبلغ حکم علیه شیائومی 1.85 میلیون یوان (254000 دلار) تعیین شده است. با این حال، اسناد دادگاه نشان می دهد که متهمان شرکت بازرگانی Dongguan Jingdong Lisheng و Zhejiang Xingyue Electric Co. Ltd هستند.

شیائومی هیچ شکایتی در رابطه با نقض حق اختراع دریافت نکرد

Gree Electric در بیانیه قبلی خود خاطرنشان کرد که سند حقوقی نهایی شماره 1123 (2023) را که توسط دادگاه عالی خلق در 18 ژوئن 2024 صادر شده است، دریافت کرد.. این سند می گفت که فن برقی شیائومی MIJIA ذکر شده در تخلف دیگر نباید تولید و فروخته شود. این شرکت، بر اساس قضاوت گزارش شده، به تمامی اشخاص متخلف هشدار داد که فوراً تولید و فروش محصولات متخلف را متوقف کنند.

سپس به این نتیجه رسید که اقدامات قانونی را برای حفظ حقوق و منافع مشروع خود انجام خواهد داد. بنابراین مشخص نیست که شیائومی بر اساس چه مبنایی ادعاهای Gree Electric را رد می کند.

منبع
gizmochina

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا