تکنولوژی

Pixel Weather: تجربه‌ای نوین از پیش‌بینی آب و هوا با هوش مصنوعی گوگل

خلاصه نوشته
  • اپلیکیشن Pixel Weather گوگل با بهره‌گیری از هوش مصنوعی، پیش‌بینی‌های دقیق و سفارشی‌سازی‌شده‌ای را برای کاربران گوشی‌های پیکسل 9 فراهم می‌کند

گوگل به تازگی از اپلیکیشن جدید خود به نام “Pixel Weather” رونمایی کرده است که به لطف بهره‌گیری از هوش مصنوعی، تجربه‌ای نوین از گزارش‌دهی آب و هوا را برای کاربران گوشی‌های گوگل پیکسل 9 فراهم می‌کند.

اغلب برنامه‌های آب‌وهوا پر از اعداد، درصدها و نمادهای پیش‌بینی مختلف هستند که می‌توانند برای کاربران گیج‌کننده باشند. اما تصور کنید اگر به جای این پیچیدگی‌ها، بتوانید به‌سادگی خلاصه‌ای از وضعیت هوا در طول روز را مطالعه کنید. برنامه جدید Pixel Weather، که به طور اختصاصی برای گوشی‌های پیکسل طراحی شده، با استفاده از هوش مصنوعی گوگل، خلاصه‌هایی دقیق و قابل فهم از وضعیت هوا ارائه می‌دهد و تحولی در نحوه نمایش اطلاعات آب و هوا ایجاد می‌کند.

اگر قصد خرید گوشی جدید پیکسل 9 را دارید، خوشبختانه با نصب این گوشی، یک برنامه جدید و هوشمند برای پیش‌بینی آب و هوا نیز در دسترس شما قرار می‌گیرد. Pixel Weather که به تازگی توسط گوگل معرفی شده، از هوش مصنوعی پیشرفته‌ای به نام Gemini Nano بهره می‌برد تا پیش‌بینی‌های دقیق آب و هوا همراه با توصیه‌های شخصی‌سازی‌شده ارائه دهد. این برنامه به عنوان اولین اپلیکیشن پیش‌فرض برای پیش‌بینی آب و هوا در گوشی‌های پیکسل ارائه شده است.

Pixel Weather

این برنامه جدید در جریان رویداد سالانه Made By Google توسط گوگل معرفی شد، که در کنار آن گوشی‌های جدید پیکسل، Pixel Buds Pro 2، Pixel Watch 3 و ویژگی‌ها و برنامه‌های جدیدی که به دستگاه‌های گوگل اضافه می‌شوند، نیز رونمایی شد.

به گفته گوگل، بهره‌گیری از هوش مصنوعی در این اپلیکیشن با هدف بهبود دقت پیش‌بینی‌ها و ارائه گزارش‌های جامع‌تر طراحی شده است؛ برای مثال، زمان دقیق شروع و پایان طوفان‌های تندری را مشخص می‌کند. همچنین، این برنامه به کاربران اطلاع می‌دهد که چه زمانی باید منتظر شروع آب و هوای نامساعد باشند.

هدف اصلی این اپلیکیشن، ارائه پیش‌بینی‌های روزانه به صورت توصیفی و ساده‌تر به جای استفاده از اعداد و درصدهای پیچیده است، تا تجربه کاربری بهتری فراهم شود. گوگل با در نظر گرفتن تجربه کاربری، سفارشی‌سازی را به عنوان یکی از اولویت‌های این برنامه قرار داده است. کاربران می‌توانند کاشی‌های مرتبط با اطلاعاتی که برایشان اهمیت بیشتری دارد، مانند شاخص UV روزانه یا کیفیت هوا، را به دلخواه جابجا و تنظیم کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا