تکنولوژی

معرفی پیکسل بادز پرو 2 گوگل: نسل جدید هدفون‌ های هوشمند

گوگل در کنار معرفی گوشی‌های سری پیکسل 9 و ساعت هوشمند پیکسل واچ 3، از هدفون بی‌سیم جدید خود یعنی Pixel Buds Pro 2 نیز رونمایی کرد. این هدفون‌ها که به عنوان نسل دوم سری Pixel Buds Pro عرضه شده‌اند، با تغییرات و بهبودهای قابل توجهی همراه بوده‌اند.

مشخصات و ویژگی‌های پیکسل بادز پرو 2

گوگل در طراحی Pixel Buds Pro 2 تمرکز ویژه‌ای بر راحتی کاربران داشته است. این هدفون‌ها با بهره‌گیری از یک تثبیت‌کننده چرخشی که بر اساس داده‌های اسکن 45 میلیون گوش طراحی شده، به‌خوبی در گوش جای می‌گیرند و تجربه کاربری را بهبود می‌بخشند. کاهش 27 درصدی در اندازه و 25 درصدی در وزن این هدفون‌ها نسبت به نسل قبلی، استفاده از آن‌ها را برای مدت طولانی راحت‌تر کرده است.

Pixel Buds Pro 2 به تراشه جدید Tensor A1 مجهز شده است که قابلیت‌های صوتی پیشرفته‌ای مانند صدای فضایی با ردیابی حرکت سر را فراهم می‌کند. درایورهای سفارشی 11 میلی‌متری که در هر هدفون تعبیه شده‌اند، صدای باس عمیق‌تر و نرم‌تر را با فرکانس بالا ارائه می‌دهند. حذف نویز فعال (ANC) نیز با فناوری Silent Seal 2.0 بهبود یافته، و کاهش نویز نسبت به نسخه قبلی به‌طور چشمگیری افزایش یافته است.گوگل

این هدفون‌ها همچنین از دستیار هوشمند Gemini بهره می‌برند که به کاربران امکان دسترسی سریع به مسیرها، یادآورها، موسیقی و ویژگی‌های Gemini Live را می‌دهد. دیگر ویژگی‌های برجسته Pixel Buds Pro 2 شامل فناوری Clear Calling برای افزایش کیفیت تماس در محیط‌های شلوغ، استاندارد IP54 برای مقاومت در برابر آب و عرق، و قابلیت تنظیم 5 باند EQ است.

عمر باتری و قابلیت‌های شارژ

پیکسل بادز پرو 2 با فعال‌سازی ANC تا 8 ساعت دوام می‌آورد و کیس شارژ این مدت زمان را به 30 ساعت افزایش می‌دهد. همچنین، با شارژ سریع 15 دقیقه‌ای، می‌توانید تا سه ساعت زمان اضافی برای استفاده از هدفون داشته باشید. این ایرباد با شارژ بی‌سیم Qi و همچنین شارژ سیمی USB-C سازگار است.

قیمت و دسترسی

پیکسل بادز پرو 2 گوگل هم‌اکنون برای پیش‌سفارش در دسترس است و فروش آن از تاریخ 26 سپتامبر آغاز می‌شود. این هدفون با قیمت 22900 روپیه در رنگ‌های فندقی، مشکی، سبز و صورتی در هند عرضه خواهد شد.

Pixel Buds Pro 2 نسبت به نسل قبلی خود تغییرات و بهبودهای متعددی را تجربه کرده و با طراحی جدید و قابلیت‌های پیشرفته، به یکی از بهترین گزینه‌ها در بازار هدفون‌های بی‌سیم تبدیل شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا