تکنولوژی

معرفی TrueSense هواوی: تحولی در نظارت بر سلامت کاربران

هواوی در رویداد اخیر خود در چین، از سیستم پیشرفته‌ای به نام TrueSense رونمایی کرد که به منظور ایجاد استانداردهای جدید در نظارت بر سلامت طراحی شده است. این سیستم پیشگام، ترکیبی از داده‌های حسگرهایی مانند تعداد تنفس، سطح اکسیژن خون (SpO2)، دمای بدن، فشار خون و ضربان قلب را در یک پوشیدنی ارائه می‌دهد که هواوی ادعا می‌کند این داده‌ها با دقت بیشتری در مقایسه با محصولات قبلی مورد استفاده قرار می‌گیرند و یکپارچگی بهتری با اکوسیستم شرکت دارند.

Huawei TrueSense

در حالی که هنوز مشخص نیست اولین دستگاه‌هایی که از این تکنولوژی بهره خواهند برد کدام‌ها هستند، انتظار می‌رود که Watch D2، که ماه آینده معرفی می‌شود، یکی از اولین محصولاتی باشد که از فناوری TrueSense استفاده می‌کند. همچنین، امروز تیزری از Watch GT 5 منتشر شد که احتمالاً این مدل نیز از سیستم جدید TrueSense بهره‌مند خواهد شد.

Huawei TrueSense

ریکو ژانگ، رئیس خط تولید محصولات پوشیدنی و بهداشتی هوآوی، اظهار داشت که این فناوری جدید به کاربران کمک می‌کند تا به سمت یک سبک زندگی سالم‌تر حرکت کنند. به لطف ویژگی جدیدی به نام Health Glance، کاربران قادر خواهند بود بیش از 10 شاخص سلامت مختلف را تنها در عرض 60 ثانیه اندازه‌گیری کنند. این شاخص‌ها شامل مواردی مانند ضربان قلب (ECG)، عملکرد ریه، خطر عفونت، آپنه خواب و خطر هیپرگلیسمی هستند که نشان‌دهنده تلاش هواوی برای ارائه یک تجربه نظارت بر سلامت جامع‌تر و دقیق‌تر است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا