تکنولوژی

بازگشت قدرتمند پاناسونیک به بازار تلویزیون ها با مدل های OLED و Mini LED

پاناسونیک با معرفی تلویزیون‌های جدید OLED و Mini LED به بازار ایالات متحده بازگشت کرده است. این شرکت، پس از متوقف کردن فروش تلویزیون در این کشور در سال 2016، حالا با عرضه مدل‌های جدید به نیاز مشتریانی که به دنبال کیفیت تصویر بالا هستند، پاسخ می‌دهد. پاناسونیک با معرفی سه مدل در اندازه‌های مختلف، بازگشتی قوی را تجربه می‌کند. این مدل‌ها شامل تلویزیون‌های OLED 55 و 65 اینچی و یک تلویزیون Mini LED 85 اینچی می‌شود.

در حال حاضر این تلویزیون‌ها با تفاوت‌های منطقه‌ای جزئی در بازار جهانی عرضه شده‌اند، اما در ایالات متحده، به صورت پیش‌فرض از سیستم عامل Fire TV آمازون استفاده خواهند کرد.

پاناسونیک Z95A
تلویزیون OLED پاناسونیک Z95A فقط در مدل 65 اینچی موجود است. تصویر: پاناسونیک

مدل‌های جدید پاناسونیک

مدل پرچمدار پاناسونیک، Z95A OLED 4K با سایز 65 اینچی به قیمت 3199.99 دلار عرضه شده است. این تلویزیون از پنل OLED شرکت LG بهره می‌برد که پاناسونیک آن را با استفاده از فناوری Micro Lens Array و مدیریت حرارت چندلایه، به‌روزرسانی کرده تا میزان روشنایی پنل افزایش یابد. از نرخ تازه‌سازی تا 144 هرتز پشتیبانی می‌کند و انواع فرمت‌های HDR نظیر Dolby Vision، HDR10 Plus و نسخه‌های تطبیقی این فرمت‌ها را پشتیبانی می‌کند تا تصاویر بهینه‌تری بر اساس روشنایی محیط ارائه دهد.

این مدل همچنین برای افرادی که به صدای سینمایی اهمیت می‌دهند، مناسب است. بلندگوهای تنظیم شده توسط برند صوتی Technics، به جلو، بالا و کناره‌ها صدای واضحی را پخش می‌کنند و به کمک فناوری نرم‌افزاری، می‌توان صدا را به نقطه خاصی در اتاق هدایت کرد.

مدل Z85A OLED 4K نسخه اقتصادی‌تری از Z95A است. با اینکه از آرایه لنز میکرو و سیستم صوتی پیشرفته Technics بهره نمی‌برد، اما همچنان نرخ تازه‌سازی 120 هرتز و پشتیبانی از فرمت‌های HDR مشابه را ارائه می‌دهد. این مدل با قیمت 1599.99 دلار برای سایز 55 اینچی و 1799.99 دلار برای سایز 65 اینچی عرضه شده است، که گزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه برای علاقه‌مندان به برند پاناسونیک محسوب می‌شود.

در نهایت، تلویزیون W95A Mini LED 4K در چهار اندازه عرضه می‌شود که از قیمت 1299.99 دلار برای سایز 55 اینچی تا 2999.99 دلار برای سایز 85 اینچی متفاوت است. این مدل با استفاده از فناوری Local Dimming Ultra کنتراست تصاویر را به حداکثر می‌رساند و مانند دیگر مدل‌های OLED، از فرمت‌های HDR و نرخ تازه‌سازی تا 144 هرتز پشتیبانی می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا