تکنولوژی

آنر واچ ۵ با نمایشگر بزرگ و شارژ دهی بالا معرفی شد؛ جدید ترین فناوری‌ های سلامتی در یک ساعت هوشمند

آنر در کنار عرضه جهانی گوشی تاشدنی مجیک V3، ساعت هوشمند جدید خود، آنر واچ ۵، را معرفی کرد. این ساعت با ویژگی‌های جدید و بهبود یافته، به ویژه در زمینه شارژدهی و قابلیت‌های سلامتی، به بازار آمده است.

ویژگی‌ های کلیدی آنر واچ ۵:

نمایشگر بزرگ و باکیفیت: آنر واچ ۵ دارای صفحه‌نمایش اولد مربعی‌شکل ۱٫۸۵ اینچی با وضوح ۴۵۰ در ۳۹۰ پیکسل و حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیت است. این نمایشگر به وضوح بالا و کیفیت تصویر عالی در شرایط مختلف نورپردازی کمک می‌کند.

طراحی و مقاومت: ساعت هوشمند جدید آنر با قاب آلومینیومی سری ۶ و دکمه‌ی چرخان طراحی شده است. همچنین، با گواهی IP68 و مقاومت 5ATM در برابر آب و گردوغبار، از دوام و مقاومت بالایی برخوردار است.آنر واچ ۵ با نمایشگر بزرگ و شارژ دهی بالا معرفی شد؛ جدید ترین فناوری‌ های سلامتی در یک ساعت هوشمند

قابلیت‌های پیشرفته: آنر واچ ۵ به اسپیکر و میکروفون برای تماس‌های بلوتوثی و GPS مجهز است. این ساعت قابلیت‌هایی مانند Scientific Sleep Management، Healthy Morning Report، و Quick Health Scan را ارائه می‌دهد که به کاربران اطلاعات جامع‌تری از وضعیت سلامتی‌شان می‌دهد.

ارتباطات و ذخیره‌سازی: آنر واچ ۵ به بلوتوث ۵٫۲ مجهز است و با چهار گیگابایت فضای ذخیره‌سازی همراهی می‌شود. این ساعت سیستم‌عامل MagicOS 8 را اجرا می‌کند.

باتری با دوام: باتری سیلیکون-کربن ۴۸۰ میلی‌آمپرساعتی آنر واچ ۵ نسبت به باتری مدل قبلی (آنر واچ ۴) حدود ۲۱ درصد چگالی انرژی بالاتری دارد. آنر ادعا می‌کند که این ساعت می‌تواند تا ۱۵ روز در شرایط معمولی شارژدهی داشته باشد.

آنر واچ ۵ در رنگ‌های سفید، سبز و مشکی در دسترس قرار می‌گیرد. قیمت دقیق این ساعت هوشمند هنوز مشخص نشده است، اما انتظار می‌رود که با توجه به ویژگی‌های برجسته‌اش، قیمت مناسبی داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا