تکنولوژیهوش مصنوعی

جمینی به کمک جیمیل آمد: پاسخ‌های هوشمند دقیق‌تر با هوش مصنوعی

پاسخ‌های هوشمند جیمیل اکنون با قدرت هوش مصنوعی جمینی، دقت بیشتری دارند و می‌توانند در صرفه‌جویی زمان به کاربران کمک کنند. این قابلیت‌ها برای کاربران جیمیل که از اشتراک‌های Workspace یا Google One AI Premium استفاده می‌کنند، فعال شده است.

عرضه تدریجی قابلیت پاسخ‌های هوشمند از تاریخ ۲۶ سپتامبر شروع شده و به تدریج در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

تغییرات اخیر در Gmail

در چند ماه گذشته، گوگل تغییرات متعددی را در اپلیکیشن موبایل جیمیل اعمال کرده است. از جمله این تغییرات، بهبود رابط کاربری و اضافه شدن ویژگی‌های جدید مانند خلاصه‌های هوشمند برای رشته‌های طولانی ایمیل و همچنین بهبود قابلیت جستجو می‌باشد. اکنون، با ادغام جمینی، قابلیت‌های پاسخ هوشمند نیز ارتقا یافته‌اند.

جمینی به کمک جیمیل آمد

عملکرد قابلیت پاسخ هوشمند

با استفاده از ویژگی Smart Reply، جیمیل محتویات ایمیل دریافتی را تجزیه و تحلیل کرده و سه پیشنهاد پاسخ سریع و مرتبط به کاربر ارائه می‌دهد. این پاسخ‌ها بیشتر برای موقعیت‌هایی که نیاز به جواب‌های کوتاه مثل “بله”، “نه” یا “شاید” هستند، ایده‌آل‌اند. اما برای مواردی که نیاز به پاسخ‌های دقیق‌تر وجود دارد، هوش مصنوعی جمینی وارد عمل می‌شود و پاسخ‌های متنی پیچیده‌تر و دقیق‌تری ارائه می‌دهد.

وقتی کاربر پنجره پاسخ را باز می‌کند، سه پاسخ تولید شده توسط جمینی در پایین صفحه نمایش داده می‌شود. این پیشنهادها بر اساس کل رشته ایمیل تهیه شده‌اند و می‌توانید هر یک را برای پیش‌نمایش انتخاب کنید.

زمان‌بندی و دسترسی به قابلیت‌ها

قابلیت پاسخ‌های هوشمند مبتنی بر جمینی، برای کاربران اندروید و iOS در دسترس است و شامل کاربران Google Workspace و افرادی که طرح Google One AI Premium را خریداری کرده‌اند، می‌شود. در حال حاضر، این قابلیت فقط از زبان انگلیسی پشتیبانی می‌کند و کاربران باید برای استفاده از آن، در برنامه Google Workspace Labs ثبت‌نام کنند. اگر زبانی پشتیبانی نشود، سیستم به نسخه معمولی پاسخ‌های هوشمند بازمی‌گردد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا