گوشی موبایل

پردازنده پرچمدار کوالکام در اکتبر معرفی می شود

پردازنده گلکسی اس 25، که انتظار می رود اسنپدراگون 8 نسل 4 باشد، احتمالاً در اکتبر 2024 رونمایی خواهد شد. کوالکام اعلام کرده است که چه زمانی قصد دارد رویداد سالانه Snapdragon Summit خود را که طبق معمول در هاوایی برگزار می شود، برگزار کند.

کوالکام فاش کرده است که رویداد بعدی Snapdragon Summit 2024 را از 21 تا 23 اکتبر 2024 در مائوئی، هاوایی برگزار خواهد کرد. این شرکت احتمالاً در این رویداد از اسنپدراگون 8 نسل 4 رونمایی خواهد کرد. بر اساس سابقه سامسونگ، سری گلکسی اس 25 حداقل در چند بازار از جمله ایالات متحده از اسنپدراگون 8 نسل 4 استفاده خواهد کرد.

کوالکام در اوایل سال جاری اعلام کرد که اسنپدراگون 8 نسل 4 از هسته‌های CPU سفارشی جدید Oryon خود بهره می‌برد. این هسته‌ها با Snapdragon X Elite، تراشه ARM پرچم‌دار کوالکام ساخته شده برای رایانه‌ها و لپ‌تاپ‌هایی که دارای ویندوز هستند، معرفی شدند. یکی از این لپ تاپ ها گلکسی بوک 4 اج است که چند هفته پیش رونمایی شد.

پردازنده پرچمدار کوالکام در اکتبر معرفی می شود

سامسونگ معمولاً از چیپست پرچمدار اسنپدراگون در گوشی های سری گلکسی اس خود استفاده می کند که در چین و ایالات متحده عرضه می شوند. همین گوشی ها از تراشه داخلی مشابه اگزینوس در کشورهای دیگر استفاده می کنند. برای سری گلکسی اس 23، سامسونگ به طور کامل از تراشه اگزینوس صرف نظر کرد و تمام گوشی‌های سراسر جهان را به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 برای گلکسی مجهز کرد.

با این حال، این شرکت کره جنوبی به استراتژی معمول خود برای سری گلکسی اس 24 بازگشته و انتظار می رود در سری گلکسی اس 25 نیز همین اتفاق بیفتد. انتظار می رود سامسونگ گلکسی اس 25، گلکسی اس 25 پلاس و گلکسی اس 25 اولترا را در ژانویه 2025 عرضه کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا