بازی و سرگرمی

بازی Microsoft Flight Simulator (2020) بیش از 15 میلیون بازیکن دارد

نسخه فعلی سری بازی‌های شبیه ساز پرواز Microsoft Flight Simulator ابتدا در آگوست 2020 برای رایانه شخصی عرضه شد و بعداً در جولای 2021 به کنسول‌های Xbox Series X و S همراه با Xbox Game Pass گسترش یافت. امروز، مایکروسافت آمار جدیدی از آن بازی را به همراه برنامه هایی برای ادامه آپدیت بازی با محتوای جدید فاش کرد.

مایکروسافت در جریان ارائه در FlightSim Expo 2024 لاس وگاس که به صورت زنده در کانال یوتیوب بازی پخش شد، آمار جدید بازی را فاش کرد. از قضا، Microsoft Flight Simulator به تازگی آپدیت گرافیکی بزرگ شهری از لاس وگاس را منتشر کرده است.

بازی Microsoft Flight Simulator (2020) بیش از 15 میلیون بازیکن دارد

این ارائه توسط Jorg Neumann، رئیس فرانچایز بازی Microsoft Flight Simulator، به همراه Sebastian Wloch، مدیر عامل سازنده اصلی بازی Asobo Studio برگزار شد. آنها با اعلام اینکه عنوان فعلی Microsoft Flight Simulator 2020 اکنون 15 میلیون کاربر منحصر به فرد دارد، شروع کردند. آنها اضافه کردند که این بیشترین تعداد کاربران منحصر به فرد برای هر بازی شبیه ساز پرواز در تاریخ است.

بازیکنان بازی فعلی همچنین از زمان عرضه در سال 2020 تاکنون 1 میلیارد پرواز انجام داده اند و 230 میلیون از این پروازها تنها در شش ماه گذشته انجام شده است. همچنین افرادی که برای بازی محتوا تولید می کنند، اکنون تقریباً 5000 افزونه برای این عنوان ساخته اند. این شامل هواپیماهای جدید، به‌روزرسانی‌های شهر، فرودگاه‌ها، مأموریت‌ها و محتوای دیگر می‌شود.

در این ارائه همچنین به ارادت طرفداران به Microsoft Flight Simulator و چگونگی تلاش تیم توسعه برای اتصال به جامعه اشاره شد. این شامل پروازهای مجازی و پخش جریانی توسعه دهندگان هر هفته و حتی اتصال در رویدادهای هوانوردی در دنیای واقعی مانند روزهای مسابقه رنو و همچنین در روزهای هوانوردی آلاسکا است.

اگرچه تیم توسعه قصد دارد نسخه اصلی بعدی بازی، Microsoft Flight Simulator 2024 را در 19 نوامبر راه‌اندازی کند، نسخه فعلی 2020 بازی همچنان تقریباً تا سال 2028 تقریباً ماهانه آپدیت خواهد شد. این شامل هواپیماهای جدید، شهر و نقشه جدید هم می شود.

منبع
neowin

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا