ارز دیجیتالبازی و سرگرمی

کمبو کارت روزانه‌ Pixel Tap برای 3 مرداد

کامبوی روزانه‌ی PixelVerse

Pixel Tap Daily Combo Cards Today July 21 مرجع بازی مبتنی بر تلگرام PixelTap امروز Combo را منتشر کرد. بازیکنان اکنون می توانند با بازکردن 4 کارت در پنل بازی، جوایز را دریافت کنند. در نهایت، جوایز در عرض چند ثانیه به حساب کاربری اضافه می شود.

Pixelverse اخیرا ویژگی جدیدی را برای بازی PixelTap اعلام کرده است. بازیکنان از سراسر جهان واجد شرایط شرکت در هر روز برای افزایش سکه های خود خواهند بود. علاوه بر این، بازیکنان می توانند با ادعای کمبو سطح حساب را ارتقا دهند.

کمبو کارت روزانه‌ Pixel Tap برای 3 مرداد

Pixel Tap Daily Combo Cards Today July 24

روزانه میلیون ها بازیکن از کشورهای مختلف در حال انجام بازی های مبتنی بر تلگرام هستند. PixelTap by Pixelverse یکی از بازی هایی است که به دلیل ویژگی های منحصر به فردش محبوبیت زیادی پیدا کرده است. Daily Combo چنین قابلیتی است که روزانه هزاران سکه ارائه می دهد. این بازی را تازه نگه می‌دارد و بازیکنان را تشویق می‌کند تا هر روز برای آزمایش مهارت‌های خود در برابر Combo جدید بازگردند.

اگر بازیکن جدیدی هستید یا در حال حاضر این بازی را انجام می‌دهید، باید همین امروز PixelTap by Pixelverse Daily Combo را امتحان کنید. می‌توانید این ویژگی را در بخش «پاداش» در بازی پیدا کنید. از دانستن این موضوع خوشحال خواهید شد، تکمیل مراحل چند دقیقه طول می کشد.

به محض کشیدن و رها کردن Pixel Tap Daily Combo امروز در پنجره بازی، پاداش‌ها به حساب اضافه می‌شوند.

 

نحوه پاداش در Pixelverse Daily Combo

مانند بازی های دیگر، Pixel Tap به بازیکنان اجازه می دهد تا وظایف خود را به راحتی انجام دهند. طراحی کاربرپسند به بازیکنان کمک می کند تا بازی را در محیطی روان انجام دهند. بازیکنان می توانند تب Combo را در منوی “پاداش” پیدا کنند. آنها باید پازل ها را در کادر سمت راست بکشند و رها کنند.

برای راحتی، می توانید دستورالعمل های زیر را دنبال کنید؛

  1. بازی PixelTap by Pixelverse را در تلگرام باز کنید.
  2. در مکالمه، به سادگی روی ربات رسمی ضربه بزنید.
  3. با ضربه زدن بر روی دکمه “Play” بازی در گوشی شما باز می شود.
  4. از پایین بر روی منوی “جوایز” کلیک کنید.
  5. اکنون، روی دکمه Play در زیر وظیفه “Daily Combo” ضربه بزنید.
  6. پازل های مختلف را باز می کند.
  7. پازل های مناسب را روی جعبه بکشید و رها کنید.
  8. روی دکمه “بررسی” ضربه بزنید.
  9. در نهایت بر روی دکمه “Claim” کلیک کنید.

پس از انجام مراحل بالا، بازیکنان می توانند پاداش Pixel Tap Daily Combo را در حساب خود دریافت کنند. علاوه بر این، یک ویژگی جالب وجود دارد که همچنین به کاربران اجازه می دهد بدون انجام هیچ کاری، جوایز روزانه دریافت کنند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا