بازی و سرگرمیبهترین ها
موضوعات داغ

50 بهترین فیلم های در حال پخش نتفلیکس (فروردین 1403)

در Netflix در چند هفته آخر سال، فیلم اصلی زیادی وجود ندارد، اما حداقل یک خانواده بزرگ دیگر وجود دارد فیلم: Chicken Run: Dawn of the Nugget، دنباله‌ای که تقریباً ربع قرن در حال ساخت است. ما گمان می کنیم که این فیلم به زودی در صدر محبوب ترین فیلم های نتفلیکس قرار گیرد.

در این میان، ماجراجویی پسا آخرالزمانی، عشق و هیولاها، ثابت کرده است که یک رقیب قدرتمند در نتفلیکس نیز هست. حتی در حال حاضر فیلم برادران سوپر ماریو عملکرد بهتری دارد، که به خودی خود یک شاهکار است. چیزهای زیادی برای لذت بردن از این ماه وجود دارد، و هنوز دو هفته دیگر تا وداع با 2023 باقی مانده است.

می‌خواهید در نتفلیکس همه چیز جدید را حفظ کنید؟ جمع‌آوری هفتگی بهترین فیلم‌های ما در نتفلیکس، ساده‌ترین راه برای برنامه‌ریزی شب فیلم بعدی شماست. و ما در طول تعطیلات اینجا خواهیم بود تا بهترین گزینه‌های شما همیشه در دسترس باشند.

 

Your Lucky Day

Your Lucky Day

برنده شدن در لاتاری باید یکی از بهترین روزهای زندگی هر کسی باشد. اما در روز شانس شما ، استرلینگ (انگوس کلود) در واقع برنده نشد. او کسی را کشت تا بلیط برنده را بدست آورد و شاهدانی از خود به جای گذاشت: امیر (موسی حسین کرایش)، آبراهام (الیوت نایت) و دوست دخترش آنا مارلین (جسیکا گارزا).

حتی استرلینگ هم نمی تواند این همه مردم را با خونسردی بکشد، به همین دلیل است که سعی می کند با آنها معامله کند. اگر به او کمک کنند جرمش را پنهان کند، مقداری از پول بلیط را به او تقسیم خواهد کرد. مشکلات متعددی در این طرح وجود دارد، اما گروگان ها و همدستان احتمالی استرلینگ به سادگی نمی توانند او را از این مسیر منصرف کنند. او این پول قرعه کشی را دریافت خواهد کرد اگر این آخرین کاری باشد که انجام می دهد – و ممکن است باشد.

 

دامسل

دامسل

در دامسل ، زندگی برای پرنسس الودی (میلی بابی براون)، زن جوانی که با پدرش، لرد بایفورد (ری وینستون) و نامادری اش، لیدی بایفورد (آنجلا باست) زندگی می کند، یک افسانه است. الودی چیز زیادی در مورد راه و رسم دنیا نمی داند، اما با شاهزاده هنری (نیک رابینسون) برخورد می کند و به سرعت با او ازدواج می کند.

الودی متوجه نمی‌شود که مادر هنری، ملکه ایزابل (رابین رایت)، تنها با این اتحادیه موافقت کرده است، زیرا خانواده‌اش می‌توانند جان الودی را فدای یک اژدهای واقعی کنند تا بدهی خود را برآورده کنند. حالا الودی نمی تواند روی یک شاهزاده خوش تیپ برای نجات او حساب باز کند. بنابراین او فقط باید خودش را نجات دهد.

 

مرد فضایی

مرد فضایی

آدام سندلر یک چرخش دراماتیک نادر در فیلم Spaceman دارد ، یک درام علمی تخیلی که او را در نقش یک فضانورد چک به نام Jakub Procházka بازی می‌کند. جاکوب در یک ماموریت بسیار طولانی در منظومه شمسی است و از تنهایی شدید رنج می برد. در بازگشت به زمین، همسر جاکوب، لنکا پروچازکا (کری مولیگان)، می‌خواهد او را ترک کند، اما کنترل‌کننده‌های ماموریت به دلیل ترس از اینکه ممکن است بر وضعیت روانی او تأثیر بگذارد، اجازه نمی‌دهند او از طریق انتقال با او جدا شود.

شاید برای نجات عقل یاقوب خیلی دیر شده باشد، زیرا او در حال گفتگو با یک عنکبوت بیگانه است که او آن را هانوش (پل دانو) می نامد. به نظر می رسد که هانوش درک بیشتری نسبت به مشکل جاکوب دارد، و هانوش از این بالاتر نیست که جاکوب را با خاطرات دردناکی شکنجه کند تا به آنچه می خواهد برسد. و ممکن است پایان خوشی در این ماموریت برای یاکوب یا هانوش وجود نداشته باشد.

 

گرن توریسمو (2023)

گرن توریسمو (2023)

در ظاهر، فرض Gran Turismo مانند برآورده کردن آرزوی خالص به نظر می رسد. این در مورد یک بازیکن بازی ویدیویی است که از مهارت های Gran Turismo خود برای تبدیل شدن به یک مسابقه دهنده حرفه ای استفاده می کند. و با این حال، این داستان عمدتاً واقعی جان ماردنبورو (آرچی مادکوه) است، مرد جوانی که با موفقیت آنچه را که در بازی ویدیویی Gran Turismo آموخته بود در مسیرهای مسابقه در واقعیت به کار برد.

Stranger Things ‘دیوید هاربر’ در نقش جک اسلیتر، مربی ارشد آکادمی GT، همبازی می شود. جک دستش را پر کرده تا گیمرها را جذب کند و آنها را به مسابقه‌ای تبدیل کند. و علی‌رغم برخی مشکلات اولیه، جک متقاعد می‌شود که جان آنچه لازم است برای ساخت آن در مدار حرفه‌ای را دارد. از آنجا تست واقعی استعداد جان آغاز می شود.

 

The Equalizer 3 (2023)

The Equalizer 3

دنزل واشنگتن زمان زیادی را صرف نشستن و نوشیدن لاته در The Equalizer 3 می کند که ممکن است از خود بپرسید که آیا خود بازیگر آسیب دیده است و نه فقط شخصیت او، رابرت مک کال. مک کال پس از اینکه نزدیک بود خود را در حین بازیابی وجوه دزدیده شده بکشد، به آرامی در شهر کوچکی در سواحل ایتالیا بهبود می یابد. مک کال همچنین به دکتری که او را نجات داد، انزو آریسیو (ریمو ژیرون)، و همچنین افسر پلیسی که او را به امن رساند، جیو بونوچی (یوجنیو ماستراندرا) نزدیک می شود.

همانطور که مک کال به شهر و مردمش عشق می ورزد، متوجه می شود که مافیای ایتالیایی دوستان جدیدش را به وحشت می اندازد. و اگر کسی قرار است در این فرنچایز افراد بد را به وحشت بیاندازد، آن رابرت مک کال است. اگر شرور هستید، مک کال را مجبور نکنید که بایستد. بدلکار او شما را خواهد کشت.

 

Chicken Run: Dawn of the Nugget (2023)

Chicken Run Dawn of the Nugget (2023)

در سال 2000، Chicken Run به یک موفقیت شگفت‌انگیز برای طرفداران در تمام سنین تبدیل شد. پس چه می شد اگر بین فیلم ها فقط بیست و سه سال فاصله بود؟ اینطور نیست که جوجه ها زمان را تشخیص دهند! اگرچه این دوره طولانی برخی از نقش‌های اصلی را برای بازگردانی باقی گذاشت، از جمله Zachary Levi و Thandiwe Newton که نقش راکی ​​و جینجر را از مل گیبسون و جولیا Sawalha را از نسخه اصلی به عهده گرفتند.

Chicken Run: Dawn of the Nugget زمان زیادی پس از اولین فیلم نمی‌گذرد، اما به اندازه‌ای طولانی است که راکی ​​و جینجر دختری به نام مولی داشته باشند (با صداپیشگی بلا رمزی). جوجه ها ممکن است از دست خانم تویدی (میراندا ریچاردسون) فرار کرده باشند، اما او هنوز با آنها کنار نمی آید. اگر جینجر می‌خواهد خانواده‌اش را ایمن نگه دارد، باید تیمی را رهبری کند تا به محوطه توییدی نفوذ کنند و بفهمند که او چه چیزی برای آنها در نظر گرفته است.

 

عشق و هیولاها (2020)

عشق و هیولاها

دیلن اوبراین از دونده هزارتو در عشق و هیولاها در نقش جوئل، یکی بازی می کند. از بازماندگان یک رویداد آخرالزمانی که باعث شد زمین توسط هیولاهای غول پیکر تسخیر شود. قبل از اینکه دنیا به جهنم برود، جوئل (اوبراین) عمیقاً عاشق ایمی (جسیکا هنویک) بود، اما آنها هفت سال است که از هم جدا شده‌اند، زیرا سفر روی سطح امن نیست.

زمانی که جوئل به خاطر احساس بی فایده بودن از خود خسته می شود، تصمیم می گیرد با رها کردن امنیت مستعمره خود همه چیز را به خطر بیندازد تا بتواند دوباره با ایمی متحد شود. جوئل در این راه چیزهای زیادی برای یادگیری دارد و ممکن است به پایان خوشی که انتظارش را داشت نرسد.

 

می دسامبر (2023)

می دسامبر

دهه‌ها پیش، گریسی آترتون یو (جولیان مور) به دلیل فریب دادن جو یو (چارلز ملتون) در دوران کودکی، قبل از ازدواج با او در زمان آزادی، به زندان محکوم شد. در مه دسامبر، گریسی و جو معتقدند که می‌توانند صدمه به شهرت خود را جبران کنند زیرا فیلمی درباره زندگی آنها ساخته می‌شود.

الیزابت بری (ناتالی پورتمن)، بازیگری که برای به تصویر کشیدن گریسی استخدام شده است، ایده های دیگری دارد. او کمتر به بازخرید یوها علاقه دارد تا اینکه کاملاً خود را در زندگی آنها غرق کند تا عملکرد بهتری داشته باشد. و الیزابت خیلی به موضوعات این داستان نزدیک است.

 

فیلم برادران سوپر ماریو (2023)

فیلم برادران سوپر ماریو

فیلم برادران سوپر ماریو شاهکار هرکولی را انجام داد که باعث شد تماشاگران همه چیز آن لایو اکشن را فراموش کنند برادران سوپر ماریو فیلم. در عوض، شخصیت‌های نمادین نینتندو، ماریو (کریس پرت) و لوئیجی (چارلی دی)، در این فیلم متحرک مجلل که داستان اصلی آنها را به‌روزرسانی می‌کند و آنها را در مسیری پرماجرا قرار می‌دهد، در خانه هستند.

در قلمرو پادشاهی قارچ، پرنسس هلو (Furiosa’s Anya Taylor-Joy) در حال آماده شدن برای دفاع از پادشاهی خود در برابر Bowser است. (جک بلک)، پادشاه کوپاها، که به طرز عجیبی شیفته او شده است. هلو برای نجات او به ماریو نیاز ندارد، حداقل برای اولین بار. اما لوئیجی قطعاً می‌تواند از برخی کمک‌ها برای زنده ماندن به عنوان زندانی Bowser استفاده کند. و در طول راه، ماریو می تواند به خود ثابت کند که قلب یک قهرمان دارد.

 

Dumb Money

Dumb Money

فشار کوتاه بدنام GameStop برای نمایشگر بزرگ در Dumb Money به نمایش درآمد. پل دانو عنوان بازیگران را در نقش کیت گیل، سرمایه‌گذار صندلی راحتی که متوجه می‌شود صندوق‌های سرمایه‌گذاری و دیگر بازیگران بزرگ بازار شرط‌بندی کرده‌اند که خرده‌فروش بازی‌های ویدیویی GameStop زیر بار خواهد رفت، عنوان می‌کند. به جای اینکه اجازه دهند این اتفاق بیفتد، گیل و دیگران مانند او سهام GameStop را به بالاترین سطح ناپایدار رسانده و باعث می شوند سرمایه گذاران حرفه ای میلیون ها ضرر کنند.

بازیگرانی که شامل پیت دیویدسون، وینسنت دونوفریو، آمریکا فررا، میهالا هرولد، نیک آفرمن، آنتونی راموس، ست روگن، تالیا رایدر، سباستین استن و شایلین وودلی می‌شوند، هیچ کمبودی در این بازیگر وجود ندارد. همچنین بسیاری از رویاهای از بین رفته وجود دارد، زیرا بسیاری از سرمایه گذاران آماتور هر آنچه را که در سهام GameStop می گذارند از دست می دهند.

 

Family Switch (2023)

Family Switch

دوستداران فیلم قبلاً تغییر بدن مادر و دختر را در جمعه عجیب (هر دو نسخه) دیده اند، بنابراین Family Switch نه تنها با مبادله جس (جنیفر گارنر) با دخترش سی سی (اما مایرز)، بلکه دارای اعضای تجاری وایات (بریدی نون) با پدرش نیز می باشد. ، بیل (اد هلمز دفتر).

دلیل سوئیچ چند بدنه اهمیت کمتری دارد تا نیاز خانواده برای هدایت خود جدید در چالش‌برانگیزترین روز زندگی‌شان. کار جس به ارائه او بستگی دارد، در حالی که سی سی امتحانی دارد که می تواند او را در تیم فوتبال زنان ایالات متحده بیاورد. در همین حال، بزرگترین اجرای بیل با گروهش می تواند به یک حرفه موسیقی واقعی منجر شود و وایات مطمئناً اگر پدرش در بدن او باشد، پذیرش زودهنگام در ییل را از دست خواهد داد. معجزه ای لازم است تا هر چهار نفر به آنچه می خواهند برسند.

اولیه (2019)

اولیه (2019)

Primal به هیچ وجه فیلم خوبی نیست، اما یک فیلم نیکلاس کیج است، به این معنی که حداقل تماشای آن سرگرم کننده خواهد بود. کیج نقش فرانک والش را بازی می‌کند، یک شکارچی بزرگ که شاید ارزشمندترین حیوان زندگی‌اش را به دام انداخته است: یک جگوار سفید کمیاب. در حین حمل جگوار، فرانک متوجه می شود که از کشتی او برای بازگرداندن یک قاتل به نام ریچارد لوفلر (کوین دوراند) به ایالات متحده نیز استفاده می شود. محاکمه شوند.

لوفلر ایده های دیگری برای سرنوشت خود در ذهن دارد، بنابراین فرار می کند و حیوانات وحشی را که فرانک در این فرآیند اسیر کرده بود، رها می کند. اکنون، فرانک باید مسافران کشتی، از جمله دکتر الن تیلور (فامکه جانسن) را در حالی که با موجودات قاتل و مرگبار مبارزه می‌کند، به سمت امن هدایت کند.

لئو (2023)

لئو (2023)

به مدت 74 سال، مارمولک عنوان‌دار لئو با لاک‌پشتی به نام Squirtle (بیل بور) به‌عنوان حیوانات خانگی رسمی در یک محوطه مشترک است. یک کلاس درس کلاس پنجم در فلوریدا. با این حال، لئو (آدام سندلر) به این باور می رسد که زندگی خود را در اسارت تلف کرده است و به همین دلیل نقشه فرار خود را می کشد.

وقتی لئو برای آزادی تلاش می کند، به طور تصادفی توانایی خود را در صحبت کردن با سامر (سانی سندلر)، یکی از دانش آموزان کلاسش، آشکار می کند. از طریق سامر و سایر دانش‌آموزان کلاس، لئو در حالی که با خانم مالکین (سیسیلی استرانگ) معلم جایگزین بدجنسی می‌جنگد، هدف جدیدی در زندگی کشف می‌کند.

 

Ruby Gillman, Teenage Kraken

Ruby Gillman, Teenage Kraken

روبی گیلمن، نوجوان کراکن بمب بزرگی در سینماها بود، اما در نتفلیکس بیش از آن چیزی که می توانست پیش بینی کند محبوبیت پیدا کرده است. لانا کندور صدای روبی گیلمن، دختر 16 ساله‌ای را ارائه می‌کند که نمی‌داند مخفیانه وارث تاج و تخت کراکنی است که مادربزرگش، مادربزرگش (جین فوندا) دارد.

مادر روبی، آگاتا گیلمن (ملکه فیلم ترسناک A24 تونی کولت)، سعی کرد حقیقت را از او دور نگه دارد، اما زمانی که روبی برای نجات عشق احتمالی خود، کانر (جابوکی یانگ وایت) به اقیانوس رفت، او از نظر فیزیکی شروع به کار کرد. تغییر دادن. یکی از جنبه های عادی جدید روبی این است که او با یک پری دریایی به نام چلسی ون درزی (آنی مورفی) دوست شده است، علیرغم اینکه پری دریایی ها و کراکن ها دشمنان فانی هستند. با این حال، چلسی رازی برای خود دارد که ممکن است روبی را تا قلبش تکان دهد.

 

Rebel Moon – Part One: A Child of Fire

Rebel Moon

بینندگان ممکن است متوجه شوند که بسیاری از چیزها در Rebel Moon – Part One: A Child of Fire بسیار آشنا هستند. دارای شمشیرهای لیزری مانند جنگ ستارگان، امپراتوری کهکشانی مانند جنگ ستارگان، مبارزان آزادی شورشی مانند جنگ ستارگان، و طرحی مستقیم از Battle Beyond the Stars، The Magnificent Seven و Seven Samurai.

اگر فقط بخواهید یک فیلم علمی تخیلی با بودجه بالا را از خانه خود تماشا کنید، هیچ یک از این شباهت ها اهمیتی نخواهد داشت. در این زمینه، کارگردان زک اسنایدر دقیقاً همان چیزی را که قرار بود ارائه کرده است. داستان گروهی از جنگجویان به رهبری کورا (سوفیا بوتلا) را دنبال می‌کند که در مقابل Motherworld و Imperium در دنیای دورافتاده Veldt ایستادگی می‌کنند. این شورشیان ممکن است بیشتر از تعدادشان بیشتر باشد، اما آنها مشتاق مبارزه برای آزادی خود هستند.

 

تنها بازمانده (2013)

تنها بازمانده (2013)

اگر این فیلم در نتفلیکس احیا نمی شد، احتمالاً دهمین سالگرد آتی Lone Survivor به آرامی می گذشت. این داستان بر اساس روایت واقعی مارکوس لوترل (مارک والبرگ)، نیروی دریایی SEAL است که در طول جنگ در افغانستان خدمت کرده است.

این فیلم داستان ماموریتی برای یافتن و دستگیری یک رهبر طالبان، احمد شاه (یوسف اعظمی) است که به یک گروه چهار نفره SEAL شامل لوترل، ستوان مایکل پی مورف مورفی (تیلور کیچ)، همکار درجه دوم توپچی گماشته شده است. دنی دیتز (امیل هیرش) و تکنسین سونار درجه دوم متیو “آکس” اکسلسون (بن فاستر). اگرچه تیم بیش از حد توانمند است، اما به زودی متوجه می‌شوند که نمی‌توان بر شانس‌های بزرگی که در برابر آنها وجود داشت غلبه کرد. در حال حاضر، فرار تنها گزینه است.

غیرممکن (2012)

غیرممکن (2012)

غیرممکن در حال صعود به بالای جدول فیلم های نتفلیکس است، و نه فقط به این دلیل که اولین فیلم MCU بازیگر مرد عنکبوتی است. تام هالند. این همچنین یک داستان دلخراش از بقا است که بر اساس یک داستان واقعی ساخته شده است. در طول سونامی اقیانوس هند در سال 2004، هنری (ایوان مک گرگور) و ماریا بنت (نائومی واتس) در کنار خانواده خود در تعطیلات هستند که تایلند توسط یک موج عظیم برخورد می‌کند.

در عواقب آن، ماریا به شدت مجروح می شود و با بزرگترین پسرش، لوکاس (هلند) می ماند، در حالی که هنری دو پسر دیگر خود را در مکانی جداگانه پیدا می کند. با تعداد زیادی مجروح و کشته، خانواده بنت برای عبور از آن به چند معجزه کوچک نیاز دارند زیرا مردم تایلند در مواجهه با فاجعه گرد هم می آیند.

Minions (2015)

Minions (2015)

قبل از ظهور گرو و من نفرت انگیز، مینیون ها منشأ سرسپردگان زرد کم هوش را شرح می دهد که فقط برای خدمت به شرورترین فرد زنده زندگی می کنند. در سال 1968، آن شخص اسکارلت اورکیل (ساندرا بولاک)، اولین ابرشرور زن جهان بود.

سه مینیون اصلی، کوین، استوارت و باب (که صداپیشگی هر سه توسط پیر کافن است)، واقعاً مشتاق هستند که اسکارلت را راضی کنند و به او کمک کنند تا تاج و تخت انگلستان را تصاحب کند. با این حال، بی کفایتی و اشتباهات صادقانه آنها به طور تصادفی اسکارلت را به دشمن خود تبدیل می کند، حتی زمانی که آنها واقعاً می خواهند او موفق شود.

قاتل (2023)

قاتل (2023)

جدیدترین تریلر دیوید فینچر، قاتل، به ما نشان می دهد که زندگی یک قاتل حرفه ای، با بازی مایکل فاسبندر، می تواند زیبا باشد. پیش پا افتاده و کسل کننده… درست تا زمانی که به طور تصادفی هدفش را از دست بدهد. از آن نقطه به بعد، زندگی قاتل چیزی جز خسته کننده است. و ناگهان، حتی مخاطب او، هاجز (چارلز پارنل)، او را شبح می کند.

حتی فرار نکردن از کشور کافی است تا قاتل از یک شکار بین المللی فرار کند، همچنین دو قاتل رقیب، The Expert (Tilda Swinton) و The Brute (Sala Baker) که برای بیرون آوردن او استخدام شده اند

Spider-Man: Across the Spider-Verse (2023)

Spider-Man Across the Spider-Verse (2023)

می‌توانید Spider-Man: Across the Spider-Verse را «شگفت‌انگیز، تماشایی» یا «احساس‌انگیز» بنامید و همچنان کم‌فروش می‌شود. چقدر این فیلم فوق العاده است به نوعی، تیم پشت سر برنده اسکار Spider-Man: Into the Spider-Verse با دنباله ای حتی هیجان انگیز تر که دوباره مایلز مورالس (شیمیک) را به هم پیوند می دهد، برتری یافتند. مور) و گوئن استیسی (هیلی استاینفلد).

متأسفانه برای این زوج بالقوه، این یک دیدار مجدد خوشحال کننده نیست. گوئن در حالی که از یک موقعیت دشوار خانوادگی در خانه فرار می کند، رازهای مایلز را حفظ می کند. در مورد خود مایلز، او ناخواسته دشمن جدیدی خلق کرده است: نقطه (جیسون شوارتزمن). مایلز همچنین توسط میگل اوهارا (اسکار آیزاک)، مرد عنکبوتی سال 2099 هدف قرار گرفته است. و اگر مایلز نتواند به خانه خود به دنیای خودش برود، زندگی او هرگز مثل قبل نخواهد بود

Pain Hustlers (2023)

Pain Hustlers (2023)

دیوید یتس، کارگردان مکرر هری پاتر، در درام جنایی جدید نتفلیکس، هستلرهای درد، تقریباً تا جایی که می توانید از دنیای جادوگران فاصله دارد. . امیلی بلانت، کریس ایوانز و اندی گارسیا قدرت ستاره ای را برای این اقتباس از رمان ایوان هیوز فراهم می کنند که بلانت را به عنوان یک دانش آموز ترک دبیرستان به نام لیزا دریک انتخاب می کند.

لیزا با چشم‌اندازهای معدود، متوجه می‌شود که برای یک استارت‌آپ دارویی از یک مرکز خرید کار می‌کند. اما طولی نمی کشد که لیزا خود را غرق در یک توطئه جنایتکارانه می بیند که در نهایت می تواند او را به زندان یا بدتر از آن بفرستد.

Orion and the Dark

Orion and the Dark

تقریباً همه در دوران کودکی از تاریکی می ترسند. مشکل اوریون (جیکوب ترمبلی) این است که او از همه چیز می‌ترسد، نه فقط از تاریکی. ماجراجویی متحرک، شکارچی و تاریکی، به اوریون فرصتی می دهد تا در کنار یک همراه غیرمنتظره بر ترس های خود غلبه کند: تجسم زنده تاریکی (پل والتر هاوزر).

دارک به جای اینکه اجازه دهد این بچه سال‌های زندگی‌اش را به خاطر فهرستی از ترس‌ها از دست بدهد، اوریون را برای یک شب وحشی بیرون می‌برد تا ثابت کند که مجبور نیست با چیزهایی که از آنها می‌ترسد تعریف شود. این یک ژست دوستی از سوی دارک است، اما آیا اوریون در نهایت می تواند فوبیاهای خود را رها کند و زندگی را در آغوش بگیرد؟

 

کتاب بازی Silver Linings (2012)

کتاب بازی Silver Linings (2012)

پت سولیتانو جونیور از بردلی کوپر مردی است که می‌خواهد خطوط نقره‌ای زندگی را ببیند. این در Silver Linings Playbook چندان آسان نیست، زیرا پت به تازگی پس از یک دوره هشت ماهه از بیمارستان روانی خارج شده است. همسر، نیکی (برا بی)، با مرد دیگری. تنها چیزی که پت می خواهد این است که زندگی خود را بازسازی کند و نیکی را دوباره به دست آورد.

تیفانی ماکسول (جنیفر لارنس) شخصیت اصلی زندگی پت است. او همچنین در پی مرگ همسرش با مشکلات روحی دست و پنجه نرم می کند. اما برنامه تیفانی برای احساس بهتر در مورد زندگی خود شامل استخدام پت به عنوان شریک زندگی خود در یک مسابقه رقص است. در ازای آن، تیفانی به پت پیشنهاد می کند تا با نیکی آشتی کند، حتی اگر او به وضوح علاقه خود را به او احساس می کند. این یک فیلم فوق العاده است و خواهید دید که چرا لارنس پس از تماشای آن اسکار بهترین بازیگر زن را به خانه برد.

برو بیرون (2017)

برو بیرون (2017)

جردن پیل حرفه خود را با برو بیرون دوباره ابداع کرد، فیلمی که او نویسندگی و کارگردانی کرد. دانیل کالویا در نقش کریس واشنگتن، یک مرد سیاهپوست که با رز آرمیتاژ (الیسون ویلیامز)، یک زن سفیدپوست با والدین ثروتمند، قرار می‌گیرد، بازی می‌کند. کریس در حین دیدار والدین رز، دین (بردلی ویتفورد) و میسی آرمیتاژ (کاترین کینر) در ایالت نیویورک، از نحوه عجیبی که سایر مهمانان از او پذیرایی و معاینه می کنند، عصبانی می شود.

عنوان فیلم توسط تنها مرد سیاهپوست دیگر آنجا، لوگان کینگ (LaKeith Stanfield) بیان می شود که برای مدت کوتاهی به کریس حمله می کند. و فقط بعداً کریس متوجه می‌شود که «برو بیرون» از روی عصبانیت گفته نشده است. این یک هشدار بود و ممکن است برای کریس خیلی دیر باشد.

بازی جوانمردانه (2023)

بازی جوانمردانه (2023)

لوک (الدن ارنرایش) و امیلی (فیبی داینور) عاشقان مخفی هستند که برای یک صندوق سرمایه گذاری در بازی جوانمردانه کار می کنند. رابطه آنها بر خلاف سیاست شرکت است، به همین دلیل است که آنها آن را پنهان کرده اند. با این حال، زمانی که لوک معتقد است که ارتقای شغلی به امیلی می‌رسد، داستان عاشقانه آن‌ها شروع به از بین رفتن می‌کند.

در حالی که لوک در ابتدا از موفقیت امیلی حمایت می کند، او به زودی عصبانیت خود را هم در خانه و هم در محل کار نشان می دهد. با افزایش حسادت لوک، او بیشتر و بیشتر ناپایدار می شود تا زمانی که امیلی دیگر نمی تواند مطمئن باشد که او با مردی که دوستش دارد در امان است.

هیچ جا (2023)

هیچ جا (2023)

هیچ جا در آینده ای نزدیک اتفاق می افتد، زیرا یک زوج متاهل، میا (آنا کاستیلو) و نیکو (تامار نواس) تلاش می کنند تا از یک رژیم فاشیستی در زادگاهشان اسپانیا فرار کنند. فرزند دوم آنها به دنیا می آید. با این حال، یک چرخش غم انگیز از وقایع، میا را به حال خود در یک کانتینر باری رها می کند که به آرامی در وسط اقیانوس غرق می شود و هیچ امیدی به نجات در چشم نیست.

بدون هیچ گزینه دیگری، میا باید با مواد موجود در ظرف در حالی که برای زایمان آماده می شود، بداهه نویسی کند. مهم ترین چیز برای میا این است که مطمئن شود دخترش زنده می ماند، حتی اگر مجبور باشد خودش را فدا کند تا این اتفاق بیفتد

Dune (2021)

Dune (2021)

اگر زمان بندی بهتر انجام می شد، نتفلیکس Dune را درست به موقع برای نمایش دنباله در سینماها در ماه آینده اضافه می کرد. اما از آنجایی که اعتصاب بازیگران هنوز ادامه دارد، Dune: Part Two باید تا سال 2024 صبر کرد. خبر خوب این است که در نتفلیکس طرفداران بیشتری را برای دیدن رمان علمی تخیلی حماسی فرانک هربرت به‌طور کامل روی صفحه نمایش جذب می‌کند.

در آراکیس، مهمترین جهان در امپراتوری کهکشانی، دوک لتو آتریدس (اسکار آیزاک) وظیفه تقریبا غیرممکنی را بر عهده گرفته است که با فرمن بومی صلح کند و در عین حال جریان ادویه را حفظ کند که به بشر اجازه می دهد در فضا سفر کند. اما هنگامی که خانه آتریدس توسط امپراتور خیانت می‌شود و به رقبایشان هارکونن تحویل داده می‌شود، پسر لتو، پل آتریدس (تیموتی شالامه) و مادرش، لیدی جسیکا (ربکا فرگوسن)، مجبور می‌شوند برای جان خود به بیابان‌های نابخشودنی فرار کنند. تپه.

خزنده (2023)

خزنده (2023)

سرفصل های بنیسیو دل تورو خزنده، یک تریلر جنایی شدید که هرگز اجازه نمی دهد مخاطب خیلی راحت باشد با شخصیت اصلی آن، کارآگاه تام نیکولز (دل تورو). در این فیلم، زن جوانی به نام سامر (ماتیلدا لوتز) به طرز وحشیانه ای به قتل رسیده است و جسد او توسط دوست پسرش، ویل گریدی (جاستین تیمبرلیک) کشف شد. و به نظر می رسد که چندین مرد در زندگی سامر وجود دارند که می توانستند به او آسیب برسانند، از جمله خود گریدی.

همانطور که او به تحقیقات بیشتر کشیده می شود، نیکولز برخی از جزئیات پرونده را با همسرش جودی (آلیسیا سیلورستون) در میان می گذارد. اما حتی رابطه نیکولز با جودی ممکن است آنطور که به نظر می رسد نباشد، زیرا او مجبور است زندگی خود را دوباره بررسی کند و به دنبال پاسخ هایی است که می تواند یک قاتل را به دست عدالت بسپارد.

گرگ وال استریت (2013)

گرگ وال استریت (2013)

مانند دیگر حماسه‌های جنایی مارتین اسکورسیزی، معروف گرگ وال استریت از این فیلم الهام گرفته است. یک شخص واقعی: جردن بلفورت با بازی لئوناردو دی کاپریو در فیلم. پس از سقوط بازار سهام در سال 1987، بلفورت از مهارت فروش باورنکردنی خود استفاده می کند تا با فروش سهامی که به طور مصنوعی به مردم اضافه کرده بود، ثروت خود را به دست آورد. سپس مشتریان خود را با سهام بی ارزش ترک می کند.

بلفورت دستاوردهای نامناسب خود را با دوست و شریک تجاری خود، دانی آزوف (جونا هیل)، و همچنین همسرش، ترزا پتریلو (کریستین میلیوتی) و معشوقه خود، نائومی لاپاگلیا (مارگو رابی) به اشتراک می گذارد. بلفورت با تحرکات مالی به سختی قانونی و مصرف بیش از حد مواد مخدر خود کنترلی کمی نشان می دهد که تحت نظارت مامور اف بی آی پاتریک دنهام (کایل چندلر) قرار می گیرد.

Dredd (2012)

Dredd (2012)

در تئوری، درد هر چیزی است که طرفداران کتاب های مصور می گویند از یک اقتباس می خواهند. این ماده منبع را جدی می گیرد، اکشن دارای رتبه R است، و هرگز به مسخره نمی رود. متأسفانه، دومین اقتباس از قاضی درد موفق‌تر از فیلم سیلوستر استالونه در سال 1995 نبود.

با این حال، Dredd یک فیلم اکشن فوق‌العاده با بازی‌های عالی توسط دو بازیگر اصلی، کارل اربن و اولیویا ترلبی است. در این فیلم، Dredd (اوربان) در حال ارزیابی معمولی با قاضی تازه کار کاساندرا اندرسون (Thirlby) است که با ارباب جنایتکار خطرناک Madeline “Ma-Ma” Madrigal (Lena Headey) عبور می کنند. و قبل از اینکه قضات بتوانند برای پشتیبان درخواست کنند، Ma-Ma آنها را در یک مجتمع آپارتمانی 200 طبقه پر از جنایتکارانی که قصد کشتن آنها را دارند به دام می اندازد.

نگران نباش عزیزم (2022)

نگران نباش عزیزم (2022)

اولیویا وایلد نگران نباش عزیزم تا حد زیادی تحت الشعاع درام و دسیسه های پشت صحنه قرار گرفت. اما فیلم تمام شده یک تریلر جذاب است که بینندگان را در ویکتوری، کالیفرنیا، شهر کوچکی که به نظر می‌رسد دهه 1950 هرگز به پایان نرسیده، می‌کشد. جک (هری استایلز)، دین (نیک کرول)، پیتر (آصف علی) و بقیه شوهران روزهای خود را با فرانک (کریس پاین) روی یک پروژه مخفی کار می کنند. در همین حال، همسران آنها – آلیس (فلورانس پوگ)، بانی (وایلد) و مارگارت (کیکی لین) – نقش خانه‌داران شاد را بازی می‌کنند.

اما در مورد آلیس، «خوشحال» ممکن است دیگر کلمه اصلی نباشد. هرچه بیشتر در ویکتوری بماند، آلیس بیشتر به چیزهایی در زندگی اش که دیگر معنی ندارند زیر سوال می برد. و او ممکن است از پاسخ هایی که می یابد خوشش نیاید.

جورج فورمن بزرگ (2023)

جورج فورمن بزرگ (2023)

در طول دهه 1990، جورج فورمن با تبدیل شدن به مسن ترین قهرمان جهان تقریباً دو دهه پس از از دست دادن عنوان، جهان بوکس را شوکه کرد. جرج فورمن بزرگ سرانجام با یک فیلم زندگینامه ای که داستان زندگی او را از زندگی در فقر تا طلای المپیک و حرفه ای بی بدیل در جهان به تصویر می کشد، حق خود را به بوکسور افسانه ای تقدیم می کند. حلقه.

کریس دیویس عنوان فیلم را در نقش جورج فورمن عنوان می‌کند و داستان تا حد زیادی بر مبارزه فورمن با مرگ و اختراع مجدد او به عنوان یک وزیر متعهد متمرکز است. اما پس از 10 سال دوری از رینگ، فورمن بازگشتی غیرمحتمل را آغاز کرد که جایگاه او را در تاریخ بوکس تثبیت کرد.

Heart of Stone (2023)

Heart of Stone (2023)

زن شگفت انگیز خود گال گدوت در این نتفلیکس اورجینال در نقش راشل استون، یک مامور اطلاعاتی که آخرین خط دفاع برای سازمان جهانی حفظ صلح، منشور، و از دست دادن با ارزش ترین دارایی آن پس از اینکه عامل سرکش، کیا داوان (آلیا بات)، فناوری حیاتی را دزدید، استون باید اطمینان حاصل کند که داوان از آن برای وارد کردن آسیب های ویرانگر به جهان استفاده نمی کند.

Fatale (2020)

Fatale (2020)

Fatale با برخی از شباهت‌ها به جاذبه کشنده شروع می‌شود، اما وال کوینلان هیلاری سوانک وسواس او را می‌پذیرد. حتی بیشتر از این، زیرا دستور کار او فقط تا حدی شامل دریک تایلر (مایکل الی)، مرد متاهلی است که او اغوا می کند. دریک با ازدواج خود با تریسی (داماریس لوئیس) و بهترین دوستش، راف گرایمز (مایک کولتر) مشکل داشته است.

هنگامی که وال پس از یک شبانه روزی دریک وارد زندگی دریک می شود، مشخص می شود که او به راحتی می تواند خیانت او را افشا کند. اما چیزی وجود دارد که وال حتی بیشتر از یک معشوقه جدید می‌خواهد، و او حاضر است برای بدست آوردن آن بکشد.

شادی برای مبتدیان (2023)

شادی برای مبتدیان (2023)

نویسنده و کارگردان ویکی وایت اقتباس از رمان کاترین سنتر، خوشبختی برای مبتدیان، که در آن کیمی شکست ناپذیر نقش آفرینی می کند. اشمیت الی کمپر در نقش هلن، یک طلاق گرفته اخیر که واقعا نمی داند خوشبختی در این مقطع از زندگی اش چیست. به همین دلیل است که هلن یک سفر بقا را در مسیر آپالاچی آغاز می کند که به افراد مبتدی پاسخ می دهد. هلن به دنبال چیزی است که نمی تواند کاملاً تعریف کند.

چیزی که او پیدا می‌کند جیک (لوک گرایمز) است، مرد جوان‌تری که سال‌ها از طریق برادرش دانکن (الکساندر کخ) او را کمی می‌شناسد. اگرچه هلن در ابتدا با جیک در تضاد است، او نمی تواند ارتباط رو به رشد آنها را انکار کند، حتی اگر افراد دیگری در زندگی آنها را از هم جدا کنند

آنها تایرون را شبیه سازی کردند (2023)

آنها تایرون را شبیه سازی کردند (2023)

نتفلیکس در کمدی علمی تخیلی جدید خود، آنها تایرون را شبیه سازی کردند، هیچ کمبودی در قدرت ستاره ای ندارد. جان بویگا، WandaVision از Teyonah Parris، و Jamie Foxx عنوان بازگشت Blaxploitation در دهه 70 را دارند و آنها به این فیلم ضربه بزن بویگا نقش فونتین، مجری جرم محلی را بازی می‌کند که پیش از دلال محبت محله، اسلیک چارلز (فاکس) به ضرب گلوله کشته می‌شود.

حداقل این همان چیزی است که اسلیک چارلز معتقد است اتفاق افتاده است، اما وقتی تایرون (بویگا) دوباره ظاهر می شود تا جای فونتین را بگیرد، به وضوح متزلزل شده است. با کمک اسلیک چارلز و فاحشه اصلی او، یو یو (پاریس)، این سه نفر می خواهند حقیقت را در مورد تایرون آشکار کنند یا در تلاش خواهند مرد. اگرچه مرگ قطعاً نتیجه مطلوب آنها نیست.

Puss in Boots: The Last Wish (2022)

Puss in Boots: The Last Wish

Puss in Boots: The Last Wish دومین قسمت از این سری اسپین آف شرک است و با بزرگترین بحران زندگی قهرمانانه قهرمان عنوان آغاز می شود. Puss in Boots (ایندیانا جونز و شماره گیری سرنوشت’s Antonio Banderas) به دلیل 9 زندگی خود توانسته است بدون ترس زندگی کند. اما هنگامی که پوس به آخرین زندگی خود می رسد، ناگهان خود را گرفتار ناامنی و حتی ترس می بیند.

تنها چاره برای پوس یافتن یک ستاره افسانه‌ای آرزومند برای بازگرداندن زندگی از دست رفته‌اش است، که او را با نامزد سابقش، کیتی سافت پاوس (سالما هایک پینو) که آرزوی خودش را دارد، پیوند می‌دهد. متأسفانه برای آنها، آنها پس از ستاره آرزو تنها نیستند. و پوس باید قبل از اینکه همه چیز گفته شود و انجام شود، آخرین زندگی خود را به خطر بیندازد.

The Mule (2018)

قاطر (2018)

کلینت ایستوود به عنوان کارگردان تمایل دارد چندین بار به بهترین بازیگری که می شناسد برگردد: خودش. این مورد در مورد قاطر، یکی از جدیدترین فیلم های ایستوود است. در این فیلم، ایستوود نقش ارل استون را بازی می‌کند، یک مرد سالخورده قانونمند که نامزدی بسیار بعید برای تبدیل شدن به یک قاطر موفق مواد مخدر است. اگر کارتل جایزه کارمند ماه را داشت، ارل آن را قفل می کرد.

با این حال، ارل به سختی متوجه می شود که “دوست” کارتل نیست، به خصوص زمانی که گوستاوو (کلیفتون کالینز جونیور) کنترل سازمان را به دست می گیرد. ارل همچنین زمانی که کالین بیتس (برادلی کوپر) و بقیه ماموران DEA شروع به نزدیک شدن به او می کنند، با فشار بیشتری مواجه می شود.

استخراج 2 (2023)

استخراج 2 (2023)

سورپرایز! تایلر ریک کریس همسورث از حوادث Extraction جان سالم به در برد و در Extraction 2 به میدان بازگشته است. . هیچ کس نمی تواند بگوید که نتفلیکس در این فیلم که صحنه های جنگ بلندپروازانه تری از فیلم اصلی دارد، از اکشن کوتاهی کرده است. در ادامه، تایلر سهم شخصی در نجات خواهر شوهر سابقش، کتهوان (تینتین دالاکیشویلی) و فرزندانش ساندرو (آندرو جاپاریدزو) و نینا (ماریامی کوزیاشویلی) از دست شوهر کشنده کتیوان، داویت (تورنیکو بزیاوا) دارد.

متأسفانه برای تایلر و تیمش، اقدامات آنها باعث دشمنی برادر داویت، زوراب (تورنیکو گوگریچیانی) شده است. و زوراب تمام تلاش خود را می کند تا انتقامش را بگیرد.

پسر (2022)

پسر (2022)

هیو جکمن، ولورین سابق و آینده، سرفصل درام پسر را در نقش پیتر میلر، مرد میانسالی که در تلاش است از رابطه شکنجه شده خود با پدرش، آنتونی میلر (آنتونی هاپکینز)، با بزرگ کردن یک فرزند جدید با همسر دومش، بث (ونسا کربی) عبور کند.

با این حال، پیتر در حال حاضر یک پسر به نام نیکلاس (ذن مک گراث) از همسر اول خود، کیت میلر (لورا درن) دارد که به کمک او نیاز دارد. و در حالی که پیتر مایل است به نیکلاس اجازه دهد با او و خانواده جدیدش زندگی کند، شکاف عاطفی گسترده بین این پدر و پسر تهدید می کند که ارتباط آنها را برای همیشه قطع کند.

مادر (2023)

مادر (2023)

ممکن است برای جنیفر لوپز کمی دیر باشد که دوباره وارد فیلم های اکشن شود، اما اگر برای لیام نیسون کارساز بود، می تواند برای جی لو هم کار کند. مادر لوپز را به عنوان یک قاتل ناشناس با مجموعه‌ای از مهارت‌ها انتخاب می‌کند، که هیچ‌کدام از آنها برای پدر و مادر بودن مفید نیستند.

اما وقتی مادر متوجه می‌شود که دختری که تسلیم کرده، زوئی (لوسی پیز) در خطر دشمنانش قرار دارد، همه چیز را رها می‌کند تا او را از دست دشمن قدیمی، آدریان لاول (جوزف فاینز) نجات دهد. و هیچ چیزی که لاول سر راه مادر قرار نمی دهد نمی تواند او را برای مدت طولانی متوقف کند.

ویتنی هیوستون: من می خواهم با کسی برقصم (2022)

ویتنی هیوستون من می خواهم با کسی برقصم (2022)

داستان ویتنی هیوستون هم یک پیروزی و هم تراژدی است. این خواننده فقید از گمنامی برخاست تا به یکی از مشهورترین زنان جهان تبدیل شود اما به طور ناگهانی در 48 سالگی درگذشت. Whitney Houston: I Wanna Dance With Somebody تلاش نمی کند تا تاریخ هیوستون را شکرگزاری کند، زیرا به دنبال ظهور شهاب سنگی و سقوط به همان اندازه حماسی او است.

در این فیلم، ویتنی (نائومی آکی) قبل از اینکه مانند موجی جزر و مدی به صنعت موسیقی ضربه بزند، توسط دوست و معشوقه‌اش رابین کرافورد (نافیسا ویلیامز) حمایت می‌شود. با افزایش شهرت ویتنی، او با بابی براون (اشتون سندرز) ازدواج می کند و به اعتیاد اعتیاد می پردازد که حرفه و حتی زندگی او را تهدید می کند. و با این حال غیرممکن است که ویتنی خود را از آن مارپیچ بیرون بکشد.

Chupa (2023)

Chupa (2023)

اگر تا به حال نام افسانه چوپاکابرا را شنیده اید، پس می دانید که این شیطان های بز مکنده دقیقاً نوازشگر نیستند. . حداقل این همان چیزی است که قبلاً Chupa فکر می کردیم. در این ماجراجویی جذاب (و خانواده پسند)، الکس جوان (ایوان ویتن) در پی مرگ پدرش به مکزیک می رود تا خانواده اش را ملاقات کند.

به زودی، الکس یک توله چوپاکابرا گمشده را پیدا می کند که او را می گیرد و پرورش می دهد. در همین حال، یک دانشمند آمریکایی به نام ریچارد کویین (کریستین اسلیتر) برای یافتن توله و مادرش دست از کار نمی کشد و الکس باید راهی برای محافظت از دوست جدیدش پیدا کند.

فیل جادوگر (2023)

فیل جادوگر (2023)

نتفلیکس به تازگی اسکار بهترین انیمیشن انیمیشن را برای پینوکیو گیلرمو دل تورو اقتباسی از رمان کیت دی کامیلو به همین نام است و داستان یتیم جوانی به نام پیتر (نوح ژوپ) را روایت می کند. تنها آرزوی پیتر در زندگی این است که خواهر گمشده‌اش، ادل (پیکسی دیویس) را پیدا کند، از طریق یک فالگیر، به پیتر گفته می‌شود که باید یک جادوگر (بندیکت وانگ) پیدا کند که یک فیل را احضار کند.فیل شعبده باز، و در حال حاضر یک انیمیشن قوی دیگر در این هفته منتشر شده است.

به طور باور نکردنی، پیشگویی به حقیقت می پیوندد. اما قبل از اینکه فیل بتواند پیتر را به خواهرش برساند، مجبور می شود سه کار غیرممکن را انجام دهد. و این تلاش زندگی پیتر را برای همیشه تغییر خواهد داد.

مونیخ: لبه جنگ (2022)

مونیخ لبه جنگ (2022)

در این فیلم که بر اساس رمان مونیخ نوشته رابرت هریس 2017 ساخته شده است، دو دوست دانشگاهی خود را در دو طرف یک جنگ در حال شروع می بینند که در پس زمینه نشست پرتنش سال 1938 در مونیخ با کشورهای اروپایی که در نهایت خود را درگیر جنگ جهانی دوم می دیدند.

جرمی آیرونز نویل چمبرلین نخست‌وزیر بریتانیا را به تصویر می‌کشد، در حالی که جورج مک‌کی و جانیس نیوونر نقش همکلاسی‌های سابق دانشگاه آکسفورد را بازی می‌کنند که به جاسوسی بی‌میل تبدیل می‌شوند.

محل شما یا من (2023)

محل شما یا من (2023)

ریس ویترسپون و اشتون کوچر در این کمدی عاشقانه ساده و شیرین در مورد دو دوست بازی می کنند که تصمیم آنها برای تغییر خانه برای یک هفته عواقب ناخواسته ای دارد. این فیلم توسط Crazy Ex-Girlfriend نویسنده (و کارگردان گاه به گاه) سری Aline Brosh McKenna نوشته و کارگردانی شده است، و یک دوز به موقع از رمان را ارائه می دهد. com به مصادف شدن با روز ولنتاین می خندد.

هیولای دریا (2022)

هیولای دریا (2022)

کریس ویلیامز، کارگردان قهرمان بزرگ 6 و موانا دیزنی ، سکان هدایت ماجراجویی متحرک در دریاهای آزاد را بر عهده می گیرد جانور دریایی درباره دختر جوانی که در یک کشتی معروف شکار هیولا غوطه ور می شود تا کشف کند. که هر چیزی که او فکر می کرد در مورد هیولاها و شکارچیان می داند ممکن است اشتباه باشد.

Zaris-Angel Hator یک شکارچی هیولا (و راهرو) مشتاق، Maisie را به تصویر می‌کشد، در حالی که کارل اوربان صدای شکارچی افسانه‌ای Jacob Holland را در این ویژگی تمام سنی که هیجان‌انگیز، خنده‌دار و بسیار عمیق‌تر از آن چیزی است که فرضیه‌اش نشان می‌دهد، صدا می‌کند.

انولا هلمز (2020)

انولا هلمز (2020)

میلی بابی براون به عنوان شخصیت اصلی در این پیچش پر اکشن و سرگرم کننده در داستان های کلاسیک سر آرتور کانن دویل می درخشد. وقتی مادرش به طرز مرموزی مفقود شده است، انولا هلمز نوجوان به دنبال او می‌رود تا او را پیدا کند

کاری که برادر مشهورترش، شرلوک هلمز، به سادگی بیش از حد مشغول است. همانطور که او سرنخ‌ها را بو می‌کشد، انولا متوجه می‌شود که ممکن است به اندازه برادرش، یا حتی بیشتر از آن، استعدادی در این کار دزدی داشته باشد، و به آرامی یک توطئه خطرناک را کشف می‌کند که اشراف انگلیسی را تهدید می‌کند.

ماتیلدا موزیکال ساخته رولد دال (2022)

ماتیلدا موزیکال ساخته رولد دال (2022)

داستان محبوب رولد دال در این اقتباس لایو اکشن به روی پرده بازمی گردد که آلیشا ویر را به عنوان دختر جوان و زودرس انتخاب می کند که هوش و توانایی های عجیبش در تلاش برای ایجاد مسیر خود و زنده ماندن در دنیای خود به خوبی مورد استفاده قرار می گیرد.

بزرگسالان بداخلاق، ساده لوح و آشکارا. لاشانا لینچ، استیون گراهام و اما تامپسون در این فیلم که کارگردانی آن را متیو وارچوس کارگردانی می‌کند، نقش‌های فرعی را ایفا می‌کنند.

تصنیف باستر اسکراگز (2018)

تصنیف باستر اسکراگز (2018)

چه چیزی بهتر از یک وسترن از برادران کوئن؟ شش چطور؟ تصنیف باستر اسکراگز مجموعه‌ای از فیلم‌های کوتاه است که همگی در غرب وحشی اتفاق می‌افتند. آن‌ها شخصیت‌های مختلف را از طریق توطئه‌های وحشی دنبال می‌کنند که مضامین تباهی انسانی و عدالت کیهانی (یا بی‌عدالتی) را که اغلب در آثار کوئن تکرار می‌شود، بررسی می‌کنند. فصل همنام در این مجموعه به دنبال باستر اسکراگز (تیم بلیک نلسون) است، یک گاوچران تیرانداز، زننده گیتار که در غرب پرسه می‌زند و ماجراهایش را می‌خواند. در دیگری، یک کاوشگر تنها (تام ویتس) به دنبال ثروت خود می شود.

پیاز شیشه ای: رمز و راز چاقو (2022)

پیاز شیشه ای رمز و راز چاقو (2022)

کارگردان رایان جانسون برای معمایی دیگر با کارآگاه باهوش بنوا بلان در این دنباله بازمی گردد تا موفق شود Knives Out, Glass Onion . این بار، بلان به یونان می رود تا معمایی را حل کند که شامل یک میلیاردر تکنولوژی عجیب و غریب و حلقه دوستان – و دشمنان بالقوه – می شود و او برای صرف شام در جزیره ای دورافتاده جمع می شود. دریافت‌کننده فهرست بلندبالایی از نامزدهای جوایز، پیاز شیشه‌ای شامل گروهی از بازیگران شامل ادوارد نورتون، ژانل مونا، دیو باوتیستا، کیت هادسون و کاترین است. هان، در میان دیگران.

پینوکیو گیلرمو دل تورو (2022)

پینوکیو گیلرمو دل تورو (2022)

یکی از رویایی‌ترین فیلمسازان هالیوود در پینوکیو گیلرمو دل تورو، یک توقف، توجه خود را به یکی از محبوب‌ترین داستان‌های ادبیات کودک معطوف می‌کند. اقتباس متحرک از رمان کارلو کولودی در سال 1883 ماجراهای پینوکیو. این فیلم با صدای ایوان مک گرگور، دیوید بردلی و گریگوری مان به ترتیب در نقش جیمینی کریکت، ژپتو و پینوکیو، داستان تلاش پینوکیو خیمه شب بازی برای تبدیل شدن به پسری زنده را به تصویر می کشد – سفری که او را از ماجراهای یکی پس از دیگری عبور می دهد. /span>

صداپیشگان پر ستاره نیز شامل جان تورتورو، ران پرلمن، فین ولفهارد، کیت بلانشت، تیم بلیک نلسون، کریستوف والتز، و تیلدا سوینتون و دیگران هستند. برخی از منتقدان آن را یکی از بهترین فیلم های سال اعم از انیمیشن یا غیره نامیده اند.

همیشه شاید من باش (2019)

همیشه شاید من باش (2019)

دوستان دوران کودکی ساشا (علی ونگ) و مارکوس (رندال پارک) در بزرگسالی، سال‌ها پس از یک نوجوانی به هم می‌رسند، و به زودی متوجه می‌شوند که زندگی و عشق را طی می‌کنند در حالی که دو مسیر شغلی و حلقه‌های اجتماعی بسیار متفاوت را حفظ می‌کنند.

او یک سرآشپز مشهور است که با کیانو ریوز معاشرت می‌کند و او کولر گازی نصب می‌کند. آیا آنها می توانند نقطه مشترکی پیدا کنند؟ شما احتمالاً پاسخ آن را قبلاً می‌دانید، اما تماشای نحوه رسیدن آنها به آنجا لذت می‌برد – به‌ویژه وقتی صحبت از اجرای خاطره‌انگیز ریوز می‌شود.

تیک، تیک…بوم! (2021)

تیک، تیک...بوم! (2021)

اندرو گارفیلد در این فیلم نیمه اتوبیوگرافیک به کارگردانی لین-مانوئل میراندا در نقش رنت نمایشنامه نویس جاناتون لارسون بازی می کند. این درام موزیکال به تقلاهای لارسون برای آوردن موزیکال راکی ​​که سال‌ها روی آن کار می‌کرد به صحنه می‌برد و در عین حال عشق، دوستی‌ها و فشار شخصی و حرفه‌ای را در شهر نیویورک دنبال می‌کرد.

عبور (2021)

عبور (2021)

عنوان این درام سیاه و سفید، که بر اساس رمان مشهور نلا لارسن در سال 1929 به همین نام ساخته شده است، اشاره ای به توانایی برخی از آمریکایی های آفریقایی-آمریکایی با پوست روشن برای سفید پنداشتن است.

این فیلم که مورد تحسین منتقدان قرار گرفت، داستان یک جفت دوست سابق دوران کودکی را به تصویر می‌کشد که توسط تسا تامپسون و روث نگا به تصویر کشیده شده‌اند. آندره هالند و الکساندر اسکارسگارد در این فیلم نقش‌های فرعی را ایفا می‌کنند که با توجه به مضامین قدرتمندش به زیبایی فیلمبرداری شده و به طرز شگفت‌آوری ظریف است.

محاکمه شیکاگو 7 (2020)

محاکمه شیکاگو 7 (2020)

آرون سورکین، بازیگر سرسخت هالیوود، بار دیگر با تفسیر تاول‌زده خود از محاکمه‌های کنوانسیون ملی دموکرات‌ها در سال 1969، که در آن هفت معترض ویتنام به جنایاتی فراتر از قصدشان متهم شدند، به این مناسبت برمی‌خیزد.

در حالی که تظاهرات مسالمت آمیز تبدیل به تندخویی می شود، تعصب به شهادت و روایت های شاهدان عینی از آنچه در روز شورش ها روی داد تبدیل می شود. درام تاریخی پرهزینه سورکین با اجراهایی از ادی ردمین، ساشا بارن کوهن، الکس شارپ و جان کارول لینچ، این‌جا و آنجا آزادی عمل می‌کند، اما نتیجه، بررسی طلسم‌کننده تاریخ آمریکاست.

RRR (2022)

RRR (2022)

گران‌ترین فیلم هندی که در زمان اکرانش ساخته شده است، این حماسه سه ساعته پر از اکشن، روایتی تخیلی از ماجراهای دو انقلابی واقعی در زمان قبل از تبدیل شدن به مبارزان آزادی مشهور را ارائه می‌کند.

مملو از مجموعه‌های زیبا، اکشن خیره‌کننده، اجراهای عالی، و بله، حتی برخی از موسیقی و سکانس‌های رقص فوق‌العاده، RRR یکی از موفق‌ترین فیلم‌ها است. در سال های اخیر از هند خارج شده و به سرعت به یکی از فیلم های مورد بحث در نتفلیکس تبدیل شده است.

خرید هاست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا