گوشی موبایل

تاریخ رونمایی رابط کاربری One UI 7 مبتنی بر اندروید 15 لو رفت

پس از اینکه گوگل رسما اعلام کرد سری پیکسل 9 را در رویداد بعدی Made By Google  ماه آگوست معرفی خواهد کرد، سامسونگ نیز بمبی را رها کرده و تاریخ رویداد آینده خود را رسما اعلام کرده است.

با توجه به پستی در X، سامسونگ تأیید کرد که کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ 2024 (SDC 2024) را در تاریخ 3 اکتبر 2024 برگزار خواهد کرد. این بدان معنی است که ما 99 روز تا رویداد SDC 2024 فاصله داریم و انتظار می رود این رویداد را با رونمایی One UI 7.0 نیز جشن بگیرد.  طبق یک پست در X توسط کاربر Yash Rathore، سامسونگ ممکن است رابط کاربری One UI 7 مبتنی بر اندروید 15 را در تاریخ 3 اکتبر SDC 2024 معرفی کند که قرار است در مرکز همایش سن خوزه مک‌انری در مرکز شهر سن خوزه، کالیفرنیا برگزار شود.

تاریخ انتشار رابط کاربری One UI 7 با اندروید 15 لو رفت

در این کنفرانس سالانه توسعه دهندگان، سامسونگ می تواند تمام ویژگی های One UI 7 را فاش کند و چند روز بعد اولین نسخه پایدار را منتشر کند. این طبق نقشه راه سال قبل پیش می رود. سال گذشته، رویداد SDC 2024 در 5 اکتبر برگزار شد و به‌روزرسانی One UI 6 اواخر همان ماه منتشر شد. انتظار می رود امسال سامسونگ نیز از همین الگو پیروی کند.

قابل ذکر است که سامسونگ پیشتر آزمایش داخلی One UI 7 را بر اساس اندروید 15 که نسخه بعدی One UI است آغاز کرد. همه دستگاه‌های سامسونگ گلکسی، به‌روزرسانی One UI 7 را بر اساس اندروید 15 دریافت نمی‌کنند. انتظار می‌رود سامسونگ گلکسی Z Flip6 و Galaxy Z Fold6 را با به‌روزرسانی One UI 6.1.1 در رویداد Unpacked بعدی در 10 جولای  معرفی کند. به‌روزرسانی One UI 6.1.1 سپس در سال جاری به گلکسی S24 و سایر گوشی‌های گلکسی ارائه خواهد شد.

 

منبع
neowin

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا