گوشی موبایلبهترین ها
موضوعات داغ

بهترین گوشی های اندروید سال 2024

صنعت گوشی هوشمند هر سال دست‌خوش تغییر و تحولاتی است و شاهد رونمایی از محصولات جدیدی هستیم که چه در طراحی و چه در سخت افزار ویژگی‌های بهتری نسبت به نمونه قبل ارائه می‌دهند.

شرکت‌ها برای سال 2024 نیز برنامه‌هایی داشته و به دنبال رونمایی از محصول جدید هستند. در این بین انتخاب یک گوشی مناسب در سال 2024 از میان چندین مدل امر آسانی نیست. در ادامه شما را با بهترین گوشی‌های اندرویدی سال آشنا خواهیم کرد.

وان پلاس 12

بهترین گوشی اندروید در همه حال

وان پلاس 12

چرا باید خریداری کرد؟ زیرا قاتل پرچمداری است که نسبت به هزینه خود ویژگی‌های بزرگی دارد.

چه کسانی باید آن را خریداری کنند؟ افرادی که به دنبال یک گوشی با ویژگی‌های بزرگ و قیمت مناسب هستند.

وان پلاس همچون سال‌های قبل قاتل پرچمداری را عرضه کرد که در عین داشتن قیمت مناسب، مشخصات کلیدی چشمگیر و شگفت انگیز دارد. در یک سو طراحی جذابی هم برای آن تدارک دیده شده تا نظر هر فردی را به خود جلب سازد.

وان پلاس 12 دارای پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 3 بوده که با 12 گیگ رم همراه می‌شود و قادر است به رقابت با پرچمدارانی چون شیائومی 14 اولترا یا گلکسی اس 24 اولترا بپردازد.

با داشتن نمایشگر 6.8 اینچی امولد که نرخ نوسازی 120 هرتز متغییر و وضوح QHD+ ارائه می‌دهد، می‌توان تجربه کاربری لذت بخش داشت. شدت روشنایی نمایشگر 4500 نیت بوده و از بیشتر گوشی‌های بازار بیشتر است.

باتری 5400 میلی آمپرساعتی آن سرعت شارژ 80 واتی ارائه داده و سرعت شارژ بی سیم 45 واتی هم دارد. حتی قابلیت شارژ معکوس بی سیم با سرعت 10 وات هم دارد.  با قیمت 800 دلار وان پلاس 12 یک غول خوش قیمت است که نباید به سادگی از کنار آن عبور کرد.

 

 ناتینگ فون 2

بهترین گوشی اندرویدی از نظر طراحی

ناتینگ فون 2

چرا باید این مدل را بخرید: زیرا شبیه هیچ چیز دیگری در بازار نیست و یک گوشی خوب برای بوت کردن است.

برای چه کسی است: کسی که گوشی می‌خواهد که واقعاً متمایز از افراد معمولی باشد.

این محصول ناتینگ به نمایشگر 6.7 اینچی LTPO AMOLED با وضوح FHD+ مجهز بوده و به پردازنده اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 تجهیز شد. همچنین باید به باتری 4700 میلی آمپرساعتی با سرعت شارژ 45 واتی اشاره کرد.

مدل دارای دو حسگر دوربین 50 مگاپیکسل واید و اولتراواید بوده که شامل حسگر سلفی 32 مگاپیکسل می‌شود. دستگاه 8 تا 12 گیگ رم و 128 تا 512 گیگ حافظه داخلی است. محصول ناتینگ ویژگی‌های قابل توجهی ارائه می‌دهد و می‌تواند عملکرد بالایی از خود نشان دهد.

به عنوان یک گوشی خاص از طراحی منحصربفرد و سخت افزار قابل توجهی برخوردار است.

 

گوگل پیکسل 8 پرو

دیگر گوشی برتر اندرویدیگوگل پیکسل 8 پرو

چرا باید خریداری کرد؟ این بهترین گوشی اندرویدی بوده که متعلق به OnePlus نیست.

چه کسانی باید آن را خریداری کنند؟ این برای افرادی بوده که به دنبال گوشی اندرویدی به جز برند وان پلاس است.

پیکسل 8 پرو گوشی برجسته‌ای از گوگل بوده که دارای سخت افزار قدرتمند و طراحی شیک است. مدلی که نباید به سادگی از کنار آن عبور کرد. این مدل از پردازنده تنسور نسل سوم گوگل قدرت گرفته و شامل نمایشگر QHD+ با سایز 6.8 اینچی و نرخ نوسازی 120 هرتز می‌شود. این نمایشگر  پنل OLED بوده و شدت روشنایی 2400 نیت ارائه می‌دهد.

در سوی دیگر باید به رم 12 گیگابایتی، دوربین عقب سه گانه 50 مگاپیکسل اصلی واید، 48 مگاپیکسل تله فوتو و 48 مگاپیکسل اولتراواید اشاره کرد. دوربین سلفی یک حسگر 10.5 مگاپیکسل بوده و قابلیت تصویربرداری 4K دارد. شایان ذکر بوده محصول گوگل از باتری 5050 میلی آمپرساعتی با سرعت شارژ 30 واتی بهره می‌برد.

به هر حال اگر دنبال گوشی پرچمداری هستید که برجسته باشد اما وان پلاس محسوب نشود، این مدل ارزنده است.

گلکسی اس 24 پلاس

بهترین گوشی بزرگ اندرویدی

گلکسی اس 24 پلاس

چرا باید این مدل را بخرید: اگر یک گوشی توانمند با صفحه نمایش بزرگ می‌خواهید.

چرا باید این مدل را بخرید: اگر یک گوشی توانمند با صفحه نمایش بزرگ می‌خواهید.

برای چه کسی است: هر کسی که یک گوشی عالی می‌خواهد که نمایشگر بزرگی دارد.

محصول سامسونگ دارای نمایشگر 6.7 اینچی سوپرامولد بوده که وضوح QHD+ با نرخ نوسازی 120 هرتز متغیر ارائه می‌دهد. دستگاه پوشش شیشه گوریلاگلس ویکتوس 2 داشته و شدت روشنایی 2600 نیت دارد.

این مدل به پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 مجهز شده و دارای 12 گیگ رم و 256 گیگ حافظه داخلی است. در بخش دوربین سه لنز 50 مگاپیکسل واید، 10 مگاپیکسل تله فوتو و 12 مگاپیکسل اولتراواید ارائه می‌دهد. شایان ذکر بوده که دوربین سلفی یک حسگر 12 مگاپیکسل است.

گلکسی اس 24 پلاس به باتری 4900 میلی آمپرساعتی با سرعت شارژ 45 واتی مجهز است که از شارژ بی سیم و بی سیم معکوس نیز پشتیبانی دارد. اگر به دنبال یک هیولا بزرگ هستید این مدل را از دست ندهید.

گلکسی اس 24

بهترین پرچمدار کوچکگلکسی اس 24

چرا باید این مدل را بخرید؟ یک پرچمدار برجسته با ابعاد کوچک است.

برای چه کسانی مناسب است؟ اگر می‌خواهید گوشی قدرتمند اما کوچک داشته باشید.

این گوشی با داشتن ابعاد کوچک مشخصات کلیدی بزرگی دارد. نخست اینکه دارای نمایشگر 6.2 اینچی داینامیک امولد با نرخ نوسازی 120 هرتز و شدت روشنایی 2600 نیت است. مدل پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 داشته که در کنار 12 گیگ رم و 256 گیگ حافظه داخلی قرار می‌گیرد.

در عقب سه حسگر دوربین 50 مگاپیکسل اصلی، 10 مگاپیکسل تله فوتو و 12 مگاپیکسل اولتراواید دارد که یک دوربین سلفی 12 مگاپیکسل آن را همراهی می‌کند.

محصول سامسونگ باتری 4000 میلی آمپرساعتی داشته که از سرعت شارژ 25 واتی و شارژ بی سیم و بی سیم معکوس پشتیبانی دارد. اگر به دنبال یک هیولا کوچک هستید گلکسی اس 24 در خدمت شماست.

وان پلاس 12R

بهترین گوشی اندرویدیوان پلاس 12R

چرا باید این مدل را بخرید؟ یک قاتل پرچمدار ارزشمند است.

برای چه کسانی مناسب است؟ زیرا یک پادشاه واقعی ارزان است.

گوشی وان پلاس 12R به صفحه نمایش 6.7 اینچی LTPO AMOLED مجهز است که وضوح FHD+ با نرخ نوسازی 120 هرتز ارائه می‌دهد. نمایشگر شدت روشنایی 4500 نیت داشته و به پوشش گوریلاگلس ویکتوس 2 تجهیز است.

در سوی دیگر باید به پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 اشاره کرد که در کنار 16 گیگ رم و 256 گیگ حافظه داخلی قرار می‌گیرد. ناگفته نماند که در عقب سه حسگر 50 مگاپیکسل واید، 8 مگاپیکسل اولتراواید و 2 مگاپیکسل ماکرو قرار دارد. دوربین سلفی نیز یک حسگر 16 مگاپیکسل به حساب می‌آید.

این دستگاه به باتری 5500 میلی آمپرساعتی با سرعت شارژ 100 واتی هم مجهز است. با تمام این اوصاف یک قاتل پرچمدار ارزشمند تلقی می‌شود.

 

 ایسوس ROG Phone 8 Pro

​بهترین گوشی اندرویدی گیمینگ

ایسوس ROG Phone 8 Pro

چرا باید این مدل را بخرید: زیرا بهترین گوشی گیمینگ اندرویدی است.

برای چه کسی است: گیمرهایی که بازی خود را بسیار جدی می‌گیرند.

این محصول ایسوس به صفحه نمایش 6.78 اینچی LTPO AMOLED مجهز بوده و وضوح FHD+ را ارائه می‌دهد. دستگاه نرخ نوسازی صفحه نمایش 165 هرتز داشته و شدت روشنایی آن به 2500 نیت می‌رسد.

همچنین باید به پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 اشاره کرد که در کنار 16 تا 24 گیگ رم قرار می‌گیرد. دستگاه حافظه داخلی 256 گیگ تا 1 ترابایتی را به مخاطب ارائه می‌دهد.

گوشی گیمینگ مورد اشاره در بخش دوربین سه حسگر 50 مگاپیکسل واید، 13 مگاپیکسل تله فوتو و 13 مگاپیکسل اولتراواید است و شامل دوربین سلفی 32 مگاپیکسل می‌شود. این تلفن هوشمند به باتری 5500 میلی آمپرساعتی با سرعت شارژ 65 واتی مجهز شد.

 

Asus Zenfone 10

کوچک و قدرتمند: Asus Zenfone 10

asus zenfone 10

Asus Zenfone 10، با نمایشگر 5.9 اینچی، کوچک‌ترین پرچمداری است که در حال حاضر می‌توانید در بازار پیدا کنید. این گوشی با وجود ابعاد جمع و جور، از قدرت پردازشی بالایی برخوردار است و به چیپست قدرتمند Snapdragon 8 Gen 2 مجهز شده است.

طراحی چشم‌نواز و تجربه کاربری دلنشین:

علاوه بر قدرت پردازشی بالا، Zenfone 10 از طراحی جذاب و دلنشینی نیز بهره می‌برد. پشت مات این گوشی در رنگ‌های متنوعی ارائه می‌شود و حس لوکس بودن را به کاربر القا می‌کند.

نرم‌افزاری انعطاف‌پذیر:

ایسوس در Zenfone 10 از رابط کاربری اختصاصی خود استفاده کرده است که به کاربران اجازه می‌دهد بین تم‌های مختلف انتخاب کنند. این رابط کاربری، تجربه‌ای نزدیک به اندروید خالص را ارائه می‌دهد و در عین حال، انعطاف‌پذیری بالایی را برای شخصی‌سازی در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

نقاط ضعف:

با وجود مزایای فراوان، Zenfone 10 معایبی نیز دارد. این گوشی تنها با اپراتورهای AT&T و T-Mobile در ایالات متحده کار می‌کند و در سایر اپراتورها از جمله Verizon قابل استفاده نیست.

همچنین، دوربین‌های Zenfone 10، اگرچه عملکرد قابل قبولی دارند، به اندازه دوربین‌های پرچمداران رده بالا انعطاف‌پذیر و کاربردی نیستند.

انتخابی مناسب برای علاقه‌مندان به گوشی‌های کوچک:

با تمام این تفاسیر، Zenfone 10 برای کاربرانی که به دنبال یک گوشی پرچمدار کوچک و قدرتمند هستند، انتخابی ایده‌آل است. این گوشی، کوچک‌تر از Pixel 8 است و در عین حال، از قدرت پردازشی و امکانات مشابهی برخوردار است.

 

 

خرید هاست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا