هوش مصنوعی

فروشگاه ChatGPT OpenAI برای عوامل تخصصی هوش مصنوعی هفته آینده راه اندازی می شود

OpenAI در حال آماده شدن برای رونمایی از فروشگاه GPT مورد انتظار خود است. OpenAI از طریق مکاتبات ایمیلی به جامعه کاربران GPT Builders به ​​سازندگان اطلاع داده است که ویترین فروشگاهی که به کاربران اجازه می دهد تا عوامل هوش مصنوعی سفارشی ساخته شده بر روی مدل های زبان OpenAI را بفروشند و مبادله کنند، برای انتشار قریب الوقوع برنامه ریزی شده است.

فروشگاه GPT که در کنفرانس توسعه‌دهندگان OpenAI سال گذشته رونمایی شد، به مشترکان ChatGPT Plus و Enterprise اجازه می‌دهد تا عوامل تخصصی هوش مصنوعی را برای اهدافی از توضیح عامیانه اینترنتی گرفته تا کمک به مذاکرات بسازند. کاربران در حال حاضر می‌توانند از طریق برگه کاوش ChatGPT Plus به GPT‌های سفارشی دسترسی داشته باشند، اما فروشگاه به آن‌ها اجازه می‌دهد نسخه‌های خود را به اشتراک بگذارند و به طور بالقوه کسب درآمد کنند. با این حال، OpenAI هنوز جزئیاتی در مورد برنامه هایی برای جبران خسارت سازندگان بر اساس استفاده از عوامل آنها ارائه نکرده است.

OpenAI در اعلامیه ایمیل خود، سازندگان را تشویق کرد تا هوش مصنوعی خود را به طور گسترده ای در دسترس قرار دهند، اما بر پایبندی به دستورالعمل های برند تأکید کرد.

فروشگاه GPT که در ابتدا برای اولین بار در نوامبر برنامه ریزی شده بود، احتمالاً به دلیل طوفان تغییرات رهبری در OpenAI در پاییز گذشته، به تعویق افتاد. سام آلتمن در ماه نوامبر از سمت مدیرعاملی کنار رفت و در ماه دسامبر به این نقش بازگشت و باعث شد که هر گونه راه اندازی در پشت سوزن قرار گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا