هوش مصنوعی

فروشگاه ChatGPT از چت بات های سفارشی بالاخره راه اندازی شد

چت ربات‌های هوش مصنوعی مولد خوب هستند، اما گاهی اوقات، اگر می‌خواهید یک ربات چت کاری را به روشی بسیار خاص انجام دهد، معمولاً باید قبل از آن دستورات و اعلان‌های بی‌شماری به آن داده شود تا دقیقاً همانطور که می‌خواهید کار کند. چت بات‌های ساخته‌شده یک راه‌حل جزئی هستند: آن‌ها برای انجام یک نوع کار خاص به روشی دقیق طراحی شده‌اند و به کار کمتری نیاز دارند. OpenAI قبلاً GPT ها را به عنوان چت ربات های از پیش آموزش داده شده برای این منظور معرفی کرده بود و اکنون، فروشگاه وعده داده شده برای آنها بالاخره فعال می شود.

طبق اعلام این شرکت، فروشگاه GPT OpenAI بالاخره راه اندازی شد. این فروشگاه میزبان GPTهای توسعه یافته توسط شرکای OpenAI و همچنین GPTهای ساخته شده توسط شخص ثالث خواهد بود و کاربران می توانند آنها را در دسته بندی های مختلف مانند نوشتن، سبک زندگی و غیره جستجو کنند.

همچنین می‌توانید GPT‌های محبوب را در تابلوی امتیازات جامعه ببینید، بنابراین اگر می‌خواهید بررسی کنید که سایر کاربران از چه چیزی استفاده می‌کنند و ببینید که آیا برای گردش کار شما مفید است یا خیر، این یک راه عالی برای انجام این کار است. با رفتن به ChatGPT و کلیک بر روی “کاوش GPTs” در بالا سمت راست، می توانید فروشگاه GPT را بررسی کنید.

ChatGPT's Store

GPTها در ماه نوامبر اعلام شدند ، اما عرضه واقعی فروشگاه GPT تا حد زیادی به تعویق افتاد، احتمالاً به دلیل تقریباً سقوط OpenAI چند روز بعد به دلیل مشکلات مدیریتی بالا . OpenAI همچنین احتمالاً می‌خواست مجموعه‌ای از GPTها را آماده کند تا به موقع برای راه‌اندازی آماده شوند.

در حال حاضر، فروشگاه برنامه فقط برای کاربران پولی ChatGPT در دسترس است، بنابراین اگر یکی از سطوح اشتراک ChatGPT را ندارید، یک چیز جدید کمتر جالب وجود دارد که می توانید آن را بررسی کنید. به نظر نمی رسد حداقل در حال حاضر ChatGPT از کاربران برای دسترسی به این GPT ها هزینه مستقیم دریافت کند، اما سازندگان می توانند به لطف «برنامه درآمد ساز GPT» پول دریافت کنند، که براساس آن OpenAI به کاربران پرداخت خواهد کرد. تعامل با چت بات ها

اگر نمی‌خواهید پولی بپردازید، می‌توانید با صرف زمان برای آموزش یک نمونه ChatGPT برای انجام کاری با ارسال درخواست‌های آن، عملکرد بسیار مشابهی داشته باشید، اما زمان‌بر است (و احتمالاً همان نتیجه را به شما نخواهد داد. ).

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا