هوش مصنوعی

ChatGPT به دلیل “مشکلات سرور” با قطعی لحظه ای مواجه می شود

ChatGPT، چت ربات OpenAI مجهز به GPT، ظهر پنجشنبه با یک قطعی گسترده در تلفن همراه و دسکتاپ مواجه شد. بر اساس گزارش‌های متعدد در پلتفرم‌هایی مانند X (که قبلا توییتر بود)، کاربران قادر به دسترسی به ChatGPT در تلفن‌های هوشمند اندرویدی و دسکتاپ نبودند و یک پیام خطایی دریافت کردند که می‌گوید «سرور مشکل دارد، لطفاً بعداً دوباره امتحان کنید».

با توجه به Downdetector، بیش از 600 کاربر مشکلات ChatGPT را گزارش کرده اند. همچنین گزارش هایی وجود دارد که برخی از کاربران می توانند به ChatGPT در Android دسترسی داشته باشند . در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه دقیقا چه چیزی باعث این قطعی شده است وجود ندارد.

به دلیل قطعی، برخی از کاربران همچنین قادر به دسترسی به چت های قبلی خود در ChatGPT، در تلفن همراه و دسکتاپ نبودند. این می تواند به دلیل افزایش ترافیک کاربران پس از راه اندازی فروشگاه GPT باشد و این اولین قطعی بزرگی است که ChatGPT در سال جاری تجربه کرده است.

ChatGPT همین دیروز فروشگاه GPT مورد انتظار خود را راه اندازی کرد و به مشترکین GPT+ اجازه داد GPT های سفارشی ساخته شده بر روی GPT-4 را منتشر کنند. همچنین توسعه دهندگان را قادر می سازد از GPT های سفارشی خود که در حال حاضر بیش از 3 میلیون GPT دارند، درآمد کسب کنند.

علاوه بر این، این شرکت یک اشتراک جدید ChatGPT Team را معرفی کرده است که دسترسی به تمام ویژگی‌های ChatGPT Plus را با قیمت 25 دلار برای هر کاربر در ماه ارائه می‌دهد و یک تیم را باید حداقل دو کاربر داشته باشد. در مقایسه با ChatGPT Plus، تیم ChatGPT همچنین سقف پیام بالاتر، کنسول مدیریت، تجزیه و تحلیل داده های پیشرفته را ارائه می دهد و اطمینان می دهد که OpenAI از داده های شما برای آموزش مدل های آینده ChatGPT استفاده نخواهد کرد.

تاکنون هیچ بیانیه ای از OpenAI در مورد این قطعی ارائه نشده است.

 

خرید هاست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا