هوش مصنوعی

سرویس Copilot Pro مایکروسافت معرفی شد

Copilot Pro دارای تعدادی ویژگی بیش از Copilot معمولی است. اول از همه، سطح پولی به مشترکین طرح شخصی یا نسخه فمیلی Microsoft 365 امکان دسترسی به ویژگی‌های Copilot GenAI در برنامه‌های آفیس مانند Word، Excel، PowerPoint، Outlook و OneNote را در رایانه‌های شخصی، مک و iPad می‌دهد.

به گفته مایکروسافت، Copilot برای Microsoft 365 نه تنها در ایمیل‌ها، جلسات، چت‌ها و اسناد، بلکه در وب نیز کار می‌کند. این می‌تواند به‌روزرسانی‌های وضعیت را از اعلان‌های ساده زبان طبیعی، بر اساس ایمیل‌ها و رشته‌های چت ایجاد کند. همچنین قادر به تولید متن در Word، تجزیه و تحلیل داده‌ها در اکسل، طراحی ارائه در پاورپوینت، خلاصه کردن جلسات در Teams و غیره خواهد بود. در Outlook، Copilot به نوشتن ایمیل‌ها کمک می‌کند تا پاسخ دادن به همکاران را آسان‌تر کند.

یکی دیگر از ویژگی‌های Copilot Pro ایجاد تصویر بهبودیافته با Image Creator از Designer است. این فرآیند اکنون با 100 بوست در روز سریع‌تر است و کیفیت تصویر بهتری را با گزینه‌های قالب‌بندی افقی شامل می‌شود. مشترکین Copilot Pro همچنین به جدیدترین مدل‌های GenAI از جمله GPT-4 Turbo OpenAI دسترسی خواهند داشت که مایکروسافت ادعا می‌کند عملکرد بهتری در ساعات اوج مصرف دارد.

سرویس Copilot Pro مایکروسافت معرفی شد

علاوه بر ویژگی‌های ذکر شده، Copilot Pro همچنین به کاربران امکان می‌دهد تا Copilot GPT خود را ایجاد کنند و به آن‌ها اجازه می‌دهد تا Copilot را برای موضوعات خاص تنها با یک مجموعه ساده از دستورات سفارشی کنند. این ویژگی که Copilot GPT Builder نام دارد، گفته می‌شود “به زودی عرضه می‌شود”، اما هیچ اطلاعاتی در مورد زمان عرضه آن وجود ندارد.

مایکروسافت علاوه بر Copilot Pro برای مصرف کنندگان، دستیار هوش مصنوعی خود را برای کسب و کارهای کوچک بیشتری نیز عرضه می‌کند. تا به حال، شرکت‌ها مجبور بودند حداقل 300 صندلی برای طرح‌های تجاری خریداری کنند، اما این الزام اکنون از بین رفته است و به تجارت اجازه می‌دهد بین 1 تا 299 صندلی را با قیمت 30 دلار برای هر نفر در ماه خریداری کند. با گسترش در دسترس بودن کسب و کار Copilot، اکنون عموماً برای همه مشاغل کوچک با اشتراک Microsoft 365 Business Premium و Business Standard قابل دسترسی است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا