هوش مصنوعی

چت‌بات‌ ChatGTP برای درس خواندن هم مفید است

ChatGPT و دیگر چت‌بات‌های مشابه پیشتر بر بخش آموزشی تأثیر زیادی گذاشته‌اند و این تأثیر تنها در آینده افزایش خواهد یافت. دانشگاه ایالتی آریزونا تصمیم گرفت که مخالف نباشد و با OpenAI وارد همکاری شد.

شایان ذکر است که این اولین همکاری از این نوع بین OpenAI و هر موسسه آموزشی است. به عنوان بخشی از این همکاری، از ماه فوریه، دانشگاه دسترسی کامل به ChatGPT Enterprise خواهد داشت و قصد دارد از آن برای فرآیندهای آموزشی مختلف، از تدریس و انجام تحقیقات مختلف گرفته تا نوشتن درس استفاده کند.

دانشگاه می‌خواهد یک مربی مجازی شخصی‌سازی شده برای دانشجویان ایجاد کند. اول از همه، البته، این در مورد تخصص‌های فنی (STEM) صدق می‌کند. اما برنامه‌هایی در جهت‌های دیگر وجود دارد. به عنوان مثال، آواتارهای هوش مصنوعی دانش آموزان برای مطالعه موضوعات خاص ایجاد می‌شود. علاوه بر این، در مورد موضوعات زیست شناسی به آنها آموزش داده می‌شود یا شعر می نویسند.

چت‌بات‌ ChatGTP برای درس خواندن هم مفید است

ChatGPT یک چت بات مکالمه است که توسط شرکت اوپن ای‌آی توسعه یافته‌است. این چت بات بر اساس مدل زبانی GPT-3.5 ساخته شده‌است و قادر است متنی شبیه به انسان تولید کند، زبان‌ها را ترجمه کند، انواع مختلف محتوای خلاقانه بنویسد و به سؤالات شما به روشی آموزنده پاسخ دهد. ChatGPT یک ابزار قدرتمند است که می‌تواند برای اهداف مختلفی استفاده شود. با این حال، مهم است که به یاد داشته باشید که ChatGPT هنوز در حال توسعه است و ممکن است همیشه پاسخ‌های دقیق یا مفیدی ارائه ندهد.

ChatGPT هنوز در حال توسعه است، اما در حال حاضر می‌تواند طیف گسترده‌ای از کارها را انجام دهد. این ابزار در حال حاضر نسخه‌های مختلفی از آن منتشر شده تا افراد بتوانند کاربری موردنظر را پیدا کنند. این چت بات ویژگی‌های مختلفی ارائه داده و می‌تواند نیاز مخاطب را جلب سازد. انتظار داریم این ابزار در فعالیت‌های گسترده به کار گرفته شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا