هوش مصنوعی

گوگل Art Selfie 2 با هوش مصنوعی مولد و سبک‌های 25+ تغییر یافته است

Google Arts & Culture نسخه ارتقا یافته‌ای از Art Selfie خود را معرفی کرده است که از هوش مصنوعی برای درج سلفی کاربران در آثار هنری معروف استفاده می‌کند. این تجربه جدید که Art Selfie 2 نام دارد، به افراد اجازه می‌دهد تا خود را در بیش از 25 سبک تاریخی و فرهنگی به تصویر بکشند که به طور منظم به آن اضافه می‌شود.

به‌جای یافتن موارد مشابه در آرشیو نقاشی‌هایی مانند Art Selfie اصلی، آخرین نسخه از هوش مصنوعی مولد برای تغییر سلفی‌ها استفاده می‌کند. کاربران می‌توانند سبکی مانند کاوشگر در کوه اورست یا شوالیه قرون وسطایی با زره را انتخاب کنند. به گفته گوگل، عکس آنها در طی چند ثانیه تجزیه و تحلیل می‎‌شود و در یک مجموعه تصویر جدید با جزئیات در زمینه انتخاب شده ترکیب می‌شود.

علاوه بر یک ریمیکس بصری خلاقانه، Art Selfie 2 زمینه آموزشی را برای هر سبک فراهم می‌کند. حقایقی در مورد جنبش‌های هنری، دوره‌های تاریخی، یا مکان‌هایی که به عنوان الهام بخش بوده‌اند، نمایش داده می‌شوند. کاربران می‌توانند برای کشف داستان‌ها، مصنوعات و اکتشافات فرهنگی بیشتر از شرکای Google Arts & Culture کلیک کنند.

گوگل Art Selfie 2 با هوش مصنوعی مولد و سبک‌های 25+ تغییر یافته است

تجربه به روز شده برای تشویق یادگیری از طریق بازی طراحی شده است. گوگل می‌گوید چه کاربران علاقه عمیقی به تاریخ هنر داشته باشند یا فقط بخواهند فرهنگ های مختلف را تجربه کنند، Art Selfie 2 کاوش‌های فرهنگی تعاملی را ارائه می‌دهد. این به عنوان “گذرنامه شما به یک سفر اکتشافی و یادگیری خلاقانه” عمل کند.

Art Selfie 2 یک برنامه واقعیت افزوده (AR) است که توسط موزه هنر مدرن نیویورک (MoMA) توسعه یافته است. این برنامه به کاربران اجازه می دهد تا خود را در آثار هنری معروف از مجموعه MoMA قرار دهند. برای استفاده از Art Selfie 2، کاربران باید برنامه را در دستگاه خود دانلود کرده و آن را باز کنند. سپس، باید یک عکس سلفی از خود بگیرند. برنامه سپس صورت کاربر را تشخیص داده و آن را در آثار هنری مختلف قرار می دهد.

Art Selfie 2 شامل بیش از 40 اثر هنری از مجموعه MoMA است. این آثار هنری از هنرمندان مختلف از سراسر جهان، از جمله پیکاسو، ون گوگ، و دالی می باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا