هوش مصنوعی

هوش مصنوعی تولید تصویر ImageFX گوگل در راه است

گوگل در حال راه‌اندازی یک ابزار مولد هوش مصنوعی به نام ImageFX است که تصاویری با بالاترین کیفیت از تمامی ابزارهای تولید تصویر گوگل تولید می‌کند. ImageFX توسط Imagen 2 اجرا می‌شود و جدیدترین مدل تبدیل متن به تصویر گوگل DeepMind است.

گوگل DeepMind آزمایشگاه تحقیقاتی هوش مصنوعی آن است که اکنون ImageFX را در کنار پیشرفت‌هایی در MusicFX و TextFX موجود خود نشان می‌دهد. ImageFX از SynthID گوگل DeepMind استفاده می‌کند که به جاسازی واترمارک دیجیتال در تصاویر تولید شده کمک می‌کند. این واترمارک‌ها توسط گوش و چشم انسان قابل تشخیص نیستند اما برای شناسایی قابل تشخیص هستند.

گوگل همچنین بهبودهایی را که در MusicFX خود که سال گذشته منتشر کرد به اشتراک گذاشت. با استفاده از این ابزار هوش مصنوعی، کاربران اکنون می‌توانند آهنگ‌هایی تا 70 ثانیه بسازند، حلقه‌های موسیقی بسازند و آهنگ‌های خود را دانلود کرده و با دیگران به اشتراک بگذارند. Google همچنین روی صدای با کیفیت بهتر و تولید موسیقی سریع‌تر کار می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد درخواست‌ها را با تراشه‌های رسا برای کمک به تولید موسیقی آزمایش کنند.

هوش مصنوعی تولید تصویر ImageFX گوگل در راه است

ذکر شده است که نمونه‌های موسیقی تولید شده با استفاده از این به‌روزرسانی نسبت به نمونه‌های قبلی سه برابر ارجحیت دارند. این شرکت به‌روزرسانی‌های TextFX خود را نیز توضیح داد. TextFX همچنین سال گذشته به عنوان یک ابزار آزمایشی هوش مصنوعی مولد برای نویسندگان، ترانه سراها و غیره معرفی شد. اکنون تجربه کاربر و ناوبری در مدل هوش مصنوعی را بهبود بخشیده است.

Google همچنین یک سلب مسئولیت ارائه کرد مبنی بر اینکه پروتکل‌های ایمنی را برای محدود کردن تولید محتوای نامناسب از طریق آزمایش‌های خصمانه، افزودن فیلترهای ایمنی و نرده‌های محافظ فنی و سرمایه‌گذاری در آموزش ایمنی داده‌ها اتخاذ کرده است.  گوگل می‌نویسد:

علاوه بر این، تمام تصاویر تولید شده با استفاده از ImageFX شامل ابرداده IPTC هستند که هر زمان که با تصاویر تولید شده توسط هوش مصنوعی ما روبه‌رو می‌شوند اطلاعات بیشتری را به افراد می‌دهد. ما به سرمایه‌گذاری در این تکنیک‌ها و سایر تکنیک‌ها برای بهبود ایمنی و حفاظت از حریم خصوصی مدل‌هایمان ادامه خواهیم داد.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا