هوش مصنوعی

ویژگی‌های مولد هوش مصنوعی اپل «آخر امسال» ارائه می‌شوند

در طول تماس سه ماهه اپل در بعدازظهر پنجشنبه، تیم کوک، مدیر عامل شرکت، گفت که این شرکت در حال کار بر روی ویژگی‌های نرم‌افزار هوش مصنوعی مولد است که «آخر امسال» به مشتریان راه خواهد یافت.

این با گزارش مارک گورمن از بلومبرگ مطابقت دارد که اخیراً گفته است iOS 18 می‌تواند “بزرگ‌ترین” به‌روزرسانی در تاریخ سیستم عامل باشد. او چندین بار به هوش مصنوعی مولد اشاره کرد، اما هرگز مشخص نشد، به نظر می‌رسد که تأیید می‌کند ما در پاییز امسال عرضه بزرگی داریم.

همانطور که به آینده نگاه می‌کنیم، به سرمایه گذاری در این فناوری‌ها و سایر فناوری‌هایی که آینده را شکل خواهند داد، ادامه خواهیم داد. کوک در اظهارات آماده شده خود گفت:

این شامل هوش مصنوعی می‌شود، جایی که ما همچنان به صرف زمان و تلاش بسیار زیادی ادامه می‌دهیم و هیجان زده هستیم که جزئیات کار در حال انجام خود را در آن فضا در اواخر امسال به اشتراک بگذاریم.

تحلیلگران سعی کردند کوک را برای جزئیات بیشتر تحت فشار قرار دهند، اما او چیز زیادی ارائه نکرد.

ویژگی‌های مولد هوش مصنوعی اپل «آخر امسال» ارائه می‌شوند

ویژگی‌های نرم‌افزار هوش مصنوعی، از دستکاری پیشرفته عکس گرفته تا پیشرفت‌های پردازش متن، یکی از نقاط قوت فروش گوشی‌های هوشمند گوگل و سامسونگ در ماه‌های اخیر بوده است. به ندرت پیش می‌آید که اپل حرکت‌های آتی خود را فاش کند، بنابراین می‌تواند نشانه این باشد که شرکت برنامه‌های بلندپروازانه‌ای برای ادغام هوش مصنوعی در پلتفرم‌های نرم‌افزاری خود در iOS، iPadOS و macOS طی اواخر امسال دارد.

هوش مصنوعی که به اختصار AI شناخته می‌شود، شاخه‌ای از علوم کامپیوتر است که به ساخت ماشین‌های هوشمند با توانایی انجام وظایفی که معمولاً به هوش انسان نیاز دارند، می‌پردازد. هوش مصنوعی یک علم میان رشته‌ای با چندین رویکرد است، اما پیشرفت در یادگیری ماشین و یادگیری عمیق باعث ایجاد تغییر الگوی تقریباً در هر بخش از صنعت فناوری شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا