هوش مصنوعی

هوش مصنوعی Google Bard تصاویر فوق العاده ای را برای شما می سازد

Bard چت ربات مولد گوگل با هوش مصنوعی است که به عنوان رقیبی در برابر Microsoft Copilot و ChatGPT ساخته شده است. گوگل اکنون در حال ارائه تولید تصویر و یک مدل هوش مصنوعی پیشرفته برای کاربران بیشتری است.

در ماه دسامبر، گوگل به روز رسانی چت ربات Bard را برای استفاده از مدل جدید هوش مصنوعی «جمینی» این شرکت آغاز کرد که به گفته این شرکت در پاسخ‌هایش دقیق‌تر و مفیدتر است. نسخه‌های اصلاح‌شده مدل Gemini همچنین اکنون ویژگی‌های هوش مصنوعی روی دستگاه را در سری Google Pixel 8 و Samsung Galaxy S24 ارائه می‌کنند . هوش مصنوعی Gemini در Bard محدود به استفاده از زبان انگلیسی بود، اما اکنون به بیش از 40 زبان و بیش از 230 کشور و منطقه در حال گسترش است. لیست کامل در سایت پشتیبانی گوگل است.

Google Bard Now Has Better AI and Image Generation

گوگل همچنان از مدل زبان Gemini Pro در Bard به عنوان بهترین ربات چت در سراسر جهان تبلیغ می کند. این شرکت در پست وبلاگ خود گفت: “ارزیابی‌های کورکورانه با ارزیاب‌های شخص ثالث ما، Bard با Gemini Pro را به عنوان یکی از بهترین هوش مصنوعی مکالمه‌ای در مقایسه با جایگزین‌های رایگان و پولی پیشرو شناسایی کرد.” ChatGPT یک گزینه Plus با مدل زبان GPT-4 و عملکرد پلاگین دارد، و مایکروسافت اخیراً Copilot Pro را به عنوان گزینه ای برای اکثر حساب های شخصی و تجاری منتشر کرده است که قیمت هر دوی آنها 20 دلار در ماه است. هرچند بارد هنوز قدرتمندترین مدل جمینی اولترا را ندارد.

تولید تصویر نیز “در اکثر کشورهای سراسر جهان” با مدل به روز شده Imagegen 2 گوگل در حال گسترش است. می‌توانید از Bard چیزی مانند «ایجاد تصویری از یک سگ سوار بر تخته موج‌سواری» بپرسید، یا می‌توانید از برنامه وب ImageFX استفاده کنید ، که می‌تواند تصاویر را از یک اعلان ایجاد کند و به راحتی آن را تغییر دهد تا نتیجه را تنظیم کند. تصاویر ایجاد شده با Imagegen 2 همچنین دارای واترمارک نامرئی هستند که به ابزارهای خودکار کمک می کند تا آنها را به عنوان AI شناسایی کنند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا