هوش مصنوعی

نحوه تولید تصاویر هوش مصنوعی در ChatGPT با DALL-E

استفاده از DALL-E برای تولید تصاویر با هوش مصنوعی برای بسیاری، چه برای کار یا سرگرمی، تبدیل به یک سرویس ارزشمند شده است. با این حال، اکنون می توانید تصاویر را مستقیماً از طریق ChatGPT با DALL-E ایجاد کنید و بهترین ها را در هر دو دنیا به شما ارائه می دهد. خب این چطور کار میکند؟

ویژگی DALL-E ChatGPT چیست؟

هر دو ChatGPT و DALL-E محصولات OpenAI هستند، بنابراین جای تعجب نیست که این دو ابزار در رابط ChatGPT ادغام شده اند. اگر از GPT-4 استفاده می کنید (که از طریق اشتراک ChatGPT Plus قابل دسترسی است )، می توانید به طور پیش فرض به افزونه DALL-E دسترسی داشته باشید.

How to Generate AI Images in ChatGPT With DALL-E

در حالی که هم DALL-E و هم ChatGPT از هوش مصنوعی استفاده می کنند، اولی کاملاً بر تولید تصویر تمرکز دارد. DALL-E از اعلان های مبتنی بر متن برای تولید رسانه استفاده می کند یا گزینه آپلود تصویر از دستگاه کاربر را ارائه می دهد. از این اطلاعات، DALL-E طیف وسیعی از رسانه ها را متناسب با ترجیحات کاربر ایجاد می کند.

سه نسخه جداگانه از DALL-E در طول سال ها منتشر شده است که جدیدترین نسخه، DALL-E 3 ، از طریق ChatGPT در دسترس است.

استفاده از ChatGPT و DALL-E به طور جداگانه اشکالی ندارد. با این حال، اگر قبلاً یک حساب ChatGPT Plus دارید، می‌توانید از DALL-E بدون محدودیت و بدون هزینه اضافی استفاده کنید. اگر می خواهید از پلتفرم DALL-E به طور جداگانه استفاده کنید، برای استفاده از ابزار باید 0.020 دلار برای هر تصویر بپردازید.

How to Generate AI Images in ChatGPT With DALL-E

برای صرفه جویی در هزینه، عاقلانه است که از DALL-E در ChatGPT استفاده کنید. با این حال، افزونه ChatGPT DALL-E نمی تواند تصاویری را از تصاویر دیگری که در چت آپلود می کنید ایجاد کند (اگرچه پلتفرم مستقل DALL-E می تواند)، بنابراین این را در نظر داشته باشید.

 

شایان ذکر است که انواع خاصی از تصاویر وجود دارد که ChatGPT نمی تواند ایجاد کند، همانطور که در پاسخ زیر مشاهده می کنید.

همانطور که ممکن است انتظار داشته باشید، تصاویر جنسی صریح و تنفرآمیز و همچنین تصاویری که افراد واقعی یا دیپ فیک را نشان می دهند، ممنوع هستند. تصاویر خشونت و فعالیت غیرقانونی و استفاده از محتوای کپی رایت نیز ممنوع است. DALL-E نیز در بینگ بدون پرداخت هزینه در دسترس است.

How to Generate AI Images in ChatGPT With DALL-E

نحوه استفاده از DALL-E در ChatGPT روی دسکتاپ

وقتی از GPT-4 استفاده می کنید، افزونه DALL-E به طور پیش فرض فعال خواهد بود، بنابراین نیازی به درخواست مستقیم آن نیست. برای تولید یک تصویر، به سادگی به ChatGPT بگویید که در تصویر چه می خواهید، و شما آماده هستید.

پس از ارسال درخواست DALL-E، ChatGPT چند ثانیه برای تولید تصویر صرف می کند. اگر اتصال اینترنت شما ضعیف باشد، یا اگر ChatGPT تقاضای کاربران زیادی داشته باشد، ممکن است بیشتر طول بکشد.

به سادگی ماوس خود را روی تصویر ببرید و گزینه دانلود را در بالا سمت چپ مشاهده خواهید کرد. اگر از اولین نتیجه راضی نیستید، می‌توانید درخواست‌های دیگری نیز ارسال کنید.

در حالی که ChatGPT می تواند تصاویر بصری خیره کننده ای را با افزونه DALL-E ایجاد کند، ایجاد تغییرات کوچک در تصویر قبلی بدون تغییر سایر موارد نیز بسیار دشوار است.

How to Generate AI Images in ChatGPT With DALL-E

ما درخواست کردیم که تصویر بالا یکسان بماند، اما یک پتو به دامان گربه اضافه شد و گربه خواب آلود به نظر می رسید. به جای انجام این درخواست، ChatGPT یک تصویر کاملاً جدید ایجاد کرد. وقتی تاکید کردیم که می‌خواهیم یکسان باشد اما با دو تغییر جزئی، ChatGPT کمک چندانی نکرد و دوباره تصویر جدیدی ایجاد کرد.

این به این دلیل است که ChatGPT نمی تواند تصویر قبلی را در هر درخواست جدید دقیقاً یکسان نگه دارد. این یک جنبه بسیار محدود کننده است، زیرا شما نمی توانید تغییرات کوچکی را در تصویری که قبلاً در بیشتر موارد دوست دارید ایجاد کنید.

 

نحوه استفاده از DALL-E در ChatGPT در موبایل

ChatGPT یک برنامه تلفن همراه برای دستگاه های iOS و Android ارائه می دهد .

How to Generate AI Images in ChatGPT With DALL-E

شما همچنین می توانید از DALL-E 3 از طریق برنامه تلفن همراه ChatGPT به همان روشی که در دسکتاپ استفاده می کنید استفاده کنید. به سادگی آنچه را که به دنبال آن هستید تایپ کنید، و DALL-E دست به کار خواهد شد تا تصویری متناسب با درخواست شما ایجاد کند.

شما می توانید تصاویر اضافی را با برخی تغییرات درخواست کنید، اما توجه داشته باشید که احتمالاً موارد دیگری نیز در تصویر جدید تغییر خواهند کرد.

How to Generate AI Images in ChatGPT With DALL-E

برای دانلود یک تصویر، روی آن ضربه بزنید و یک نمای تمام صفحه با گزینه دانلود در سمت راست بالای صفحه نمایش خواهید داشت. همچنین می توانید تصویر را از طریق پلتفرم مورد نظر خود مانند جیمیل، اینستاگرام، واتس اپ و غیره به اشتراک بگذارید.

How to Generate AI Images in ChatGPT With DALL-E

ChatGPT یک ویژگی مفید دیگر را ارائه می دهد

اگر به دنبال راهی سریع و آسان برای تولید تصاویر با هوش مصنوعی هستید، روی پلاگین DALL-E ChatGPT نخوابید. اگر قبلاً از GPT-4 استفاده می کنید، می توانید بدون پرداخت هزینه اضافی از DALL-E 3 بدون نیاز به رفتن به یک پلت فرم جداگانه استفاده کنید. این یک برد-برد است!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا