هوش مصنوعی

گوگل بارد بزودی تغییر نام خواهد داد

بر اساس گزارش جدید، گوگل بارد ممکن است به‌زودی نام جدیدی به همراه یک برنامه اندرویدی دریافت کند. یک مشاور اطلاعاتی اسکرین شات از تغییرات بارد در تاریخ 7 فوریه را به اشتراک گذاشت که چندین اعلامیه بزرگ در مورد چت بات هوش مصنوعی (AI) ایجاد می‌کند.

قابل توجه‌ترین در میان آنها تمرین تغییر نام تجاری Bard به Gemini است که نام مدل بنیادی را که به چت بات قدرت می‌دهد برجسته می‌کند. علاوه بر این، افشا همچنین به اعلام سطح پیشرفته پرداخت شده قبلی و یک برنامه جدید اندروید اشاره کرد.

افشاگر Dylan Roussel اسکرین شات را منتشر کرد که در آن چندین اعلامیه توسط گوگل ذکر شد. ظاهراً تغییرات در رابط وب Bard یافت شد. در تغییر نام تجاری، گزارش تغییرات بیان می‌کند:

 ما متعهد هستیم که به همه افراد دسترسی مستقیم به هوش مصنوعی گوگل بدهیم و از این هفته، هر کاربر Gemini در کشورهای و زبان‌های پشتیبانی‌شده ما به بهترین خانواده مدل‌های هوش مصنوعی گوگل دسترسی دارد. برای انعکاس بهتر این تعهد، ما بارد را به جمینی تغییر نام دادیم.

گوگل بارد بزودی تغییر نام خواهد داد

این موضوع با گزارش قبلی 9to5Google تأیید می‌کند که نشان می‌دهد تمام رشته‌ها در آخرین نسخه بتای برنامه Google که قبلاً به Bard اشاره کرده بود، اکنون به جای آن به Gemini مراجعه می‌کند. اگر می‌توان آخرین افشای اطلاعات را باور کرد، این تغییر فقط برای برنامه تلفن همراه نیست، بلکه برای کل محصول است. البته لازم به ذکر است که ما خودمان نتوانستیم این موضوع را تایید کنیم.

جدا از تغییر نام، تغییرات لو رفته همچنین اعلامیه Gemini Advanced را نشان می‌دهد. در این اطلاعیه تاکید شده که این یک نسخه پولی از چت بات خواهد بود که توسط قدرتمندترین مدل پایه گوگل، جمینی اولترا، پشتیبانی می‌شود. طبق گزارش، در زمان راه‌اندازی، Ultra 1.0 سطح پیشرفته را تامین می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا