هوش مصنوعی

هوش مصنوعی جمینی جدید گوگل با مشکلاتی روبرو شده است

گوگل به تازگی نام چت بات هوش مصنوعی خود را از Bard به «جمینی» تغییر داده است، همان نامی که مدل زبان بزرگ زیرین آن است. به عنوان بخشی از این تغییر، تغییراتی مانند رابط کاربری صیقلی‌تر، تولید تصویر و نسخه پولی وجود دارد که به شما امکان می‌دهد به یک مدل هوشمندتر و با قابلیت‌تر دسترسی داشته باشید.

گوگل همچنین در حال ساخت Gemini به عنوان جایگزینی بالقوه برای Google Assistant است، اما هنوز کاملاً برای آن آماده نیست. برخی از افرادی که چت بات به‌روزرسانی شده Gemini را امتحان می‌کنند به Reddit و دیگر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی شکایت می‌کنند تا از مشکلاتی شکایت کنند که به نظر می‌رسد روی چت بات قبلی Bard یا Google Assistant تأثیری نداشته است.

هوش مصنوعی جمینی جدید گوگل با مشکلاتی روبرو شده است

برخی مسائل نسبتاً احمقانه هستند و مضر نیستند، اما هنوز هم عجیب هستند. به عنوان مثال، تعداد انگشت شماری از افراد شکایت کرده‌اند که Gemini گاهی اوقات زبان را به روسی یا تایلندی وسط جمله تغییر می‌دهد تا به انگلیسی برگردد. دیگران شکایت کرده‌اند که محدودیت‌های Gemini کمی بیش از حد به نظر می‌رسد، زیرا به طور کامل از انجام تعدادی از درخواست‌هایی که مضر نیستند و می‌توانند توسط سایر چت بات انجام شوند، خودداری می‌کند. به نظر می‌رسد این محدودیت‌ها وقتی در نظر بگیرید که می‌توانند جریان کار شما را مختل کنند کمی آزاردهنده‌تر می‌شوند. یکی از کاربران شکایت کرد که Gemini قادر به تصحیح متن نیست، که یک عملکرد اساسی در سایر چت بات است.

بسیاری از مسائل مربوط به این واقعیت بوده که می‌توانید از Gemini این به عنوان دستیار خود به جای دستیار قدیمی Google Assistant استفاده کنید. با این حال، تلاش برای انجام همان کارهایی که قبلاً با Assistant انجام می‌دادید، می‌تواند نتایج ترکیبی به همراه داشته باشد. یک نفر شکایت کرد که Gemini نمی‌تواند روال‌های قدیمی دستیار را که سال‌هاست برقرار بوده است، دریابد.

 به هر حال باید منتظر اصلاح آن توسط گوگل بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا