هوش مصنوعی

انویدیا چت بات هوش مصنوعی ارائه می دهد

روز گذشته انویدیا از یک پردازنده گرافیکی کاملاً جدید به نام RTX 2000 Ada رونمایی کرد. اکنون، این شرکت به تازگی نسخه اولیه یک برنامه جدید به نام Chat with RTX را ارائه کرده و برای هر کسی که کارت گرافیک جدیدتر Nvidia دارد بسیار هیجان انگیز است.

این برنامه تماماً در مورد اجازه دادن به رایانه شخصی شماست که در هنگام کار با هوش مصنوعی کارهای سنگین را انجام دهد. می‌توانید ویدیوها و اسناد یوتیوب را روی آن پرتاب کنید، و این به شما کمک می‌کند تا آن‌ها را درست در دستگاهتان درک کنید. بهترین قسمت؟ برای شروع فقط به یک پردازنده گرافیکی انویدیا RTX سری 30 یا 40 نیاز دارید.

این ابزار می‌تواند در زمان واقعی صرفه جویی کند، به خصوص اگر نیاز دارید اطلاعات زیادی را بررسی کنید. تصور کنید بتوانید به سرعت به اصل یک ویدیو برسید یا آن سوزن را در انبار کاه در دسته‌ای از اسناد پیدا کنید. این چیزی است که چت با RTX نویدبخش است. این بات کاملاً شبیه سایر چت بات موجود در بازار است، مانند Gemini Google یا ChatGPT OpenAI.

انویدیا چت بات هوش مصنوعی ارائه می دهد

اگرچه کامل نیست. با این حال، وقتی کار می‌کند، راهی منظم برای پرش مستقیم به قسمت‌هایی است که به آن‌ها اهمیت می‌دهید. اسناد جایی هستند که چت با RTX واقعاً می درخشد. می‌تواند از طریق فایل‌های PDF و سایر فایل‌ها فشرده شود و بیت‌های مهم را تقریباً فوراً بیرون بکشد. این می تواند برای هرکسی که تا به حال احساس کرده است که از میزان مطالعه ای که برای کار یا مدرسه باید انجام دهد غرق شده باشد، بسیار مهم باشد.

اکنون، شایان ذکر است که چت با RTX کمی شبیه به یک کار در حال پیشرفت است. راه‌اندازی آن کمی صبر می‌خواهد، و می‌تواند منبع خوبی باشد. بعلاوه، برخی از پیچ خوردگی ها هنوز باید اتو شوند. به هر حال دارندگان کارت انویدیا می‌توانند به آن دسترسی پیدا کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا