هوش مصنوعی

چت بات ChatGPT پاسخ ها را با ویژگی جدید “حافظه” سفارشی می کند

OpenAI ویژگی‌های جدیدی را برای ChatGPT با سرعت ثابت ارائه کرده، اما بیشتر آنها بر اساس مدل زبانی GPT-4 و محدود به اشتراک پولی ChatGPT Plus هستند.

بالاخره چیزی برای کاربران رایگان و غیررایگان وجود دارد، یک عملکرد جدید “حافظه” که برخی از اطلاعات را برای همه چت‌های شما حفظ می‌کند. ChatGPT در حال حاضر از دستورالعمل‌های سفارشی پشتیبانی می‌کند، که می‌توانید آن‌ها را با داده‌ها یا دستورالعمل‌هایی که می‌توان در هر مکالمه‌ای در آینده بدون هر بار تایپ کردن آنها استفاده کرد، پر کنید.

OpenAI اکنون ویژگی مشابهی به نام “حافظه” را ارائه می‌کند که به طور خودکار در پس زمینه کار می‌کند. اگر از طریق ChatGPT Plus به GPT‌های سفارشی دسترسی دارید، هر GPT حافظه مجزای خود را خواهد داشت. OpenAI در یک پست وبلاگ گفت:

ما در حال آزمایش حافظه با ChatGPT هستیم. به خاطر سپردن مواردی که در تمام چت‌ها بحث می‌کنید، شما را از تکرار اطلاعات نجات می‌دهد و مکالمات آینده را مفیدتر می‌کند. شما کنترل حافظه ChatGPT را در دست دارید. می‌توانید به صراحت بگویید. برای به خاطر سپردن چیزی، از آن بپرسید که چه چیزی را به خاطر می‌آورد و به آن بگویید که به صورت مکالمه یا از طریق تنظیمات فراموش کند. همچنین می‌توانید آن را به طور کامل خاموش کنید.

ایده این است که ChatGPT جزئیات مکالمه شما را ذخیره می‌کند، مانند افرادی که نام می‌برید، علایق شما، نحوه ترجیح دادن خلاصه‌ها و سایر داده‌های مشابه.

چت بات ChatGPT پاسخ ها را با ویژگی جدید "حافظه" سفارشی می کند

یک مثال از OpenAI این است که اگر به ChatGPT بگویید:

ترجیح می‌دهید یادداشت‌های جلسه در پایین خلاصه شوند، سرفصل‌ها، گلوله‌ها و موارد عملی خلاصه می‌شوند، ChatGPT آن را به خاطر می‌سپارد و جلسات آینده را به همین شکل خلاصه می‌کند.

OpenAI گفت:

“اطلاعات حساس مانند جزئیات سلامتی شما”

نباید به عنوان حافظه ذخیره شوند، اما بر اساس اینکه ChatGPT چقدر می تواند با پردازش منظم اطلاعات قابل اعتماد باشد، نمی‌توان گفت که آیا این اطلاعات کار می‌کند یا خیر.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا