هوش مصنوعی

گوگل و ردیت همکاری را با ادغام هوش مصنوعی گسترش می دهند

گوگل و ردیت همکاری جدیدی را با هدف ادغام قابلیت‌های پیشرفته هوش مصنوعی در پلتفرم Reddit با استفاده از Vertex AI اعلام کرده‌اند. این همکاری به دنبال بهبود جنبه‌های مختلف Reddit از جمله قابلیت جستجوی آن بوسیله استفاده از Vertex AI است.

تجربه کاربری پیشرفته

به گفته گوگل، کاربران به طور فزاینده‌ای برای کشف محتوای ارزشمند در Reddit، از توصیه‌های محصول گرفته تا نکات سفر، به گوگل متکی هستند. هدف این همکاری غنی‌سازی نمایش اطلاعات Reddit، کاربرپسندتر کردن محصولات Google و تسهیل تعامل در جوامع Reddit است.

دسترسی به داده های بلادرنگ

از طریق این مشارکت، Google به API داده Reddit دسترسی پیدا می‌کند و امکان بازیابی محتوای ساختاریافته در زمان واقعی از پلتفرم گسترده Reddit را فراهم می‌کند. این دسترسی توانایی Google را برای درک، نمایش و استفاده مؤثر از محتوای Reddit، بدون تغییر رویه‌های موجود در مورد محتوای در دسترس عموم، افزایش می‌دهد.

یکپارچه سازی محتوا بهبود یافته است

گوگل و ردیت همکاری را با ادغام هوش مصنوعی گسترش می دهند

Reddit تأکید می‌کند که این همکاری امکان دسترسی برنامه‌ریزی شده به طیف گسترده‌ای از پست‌ها و نظرات عمومی در Reddit را در محصولات مختلف Google فراهم می‌کند. این دسترسی ساختاریافته یکپارچه‌سازی محتوا را ساده‌تر می‌کند و به Google اجازه می‌دهد محصولات و خدمات خود را بهبود بخشد و در نتیجه مأموریت Reddit برای تقویت جامعه، تعلق و توانمندسازی در سطح جهانی را پیش می‌برد.

حفظ شرایط و ضوابط

Reddit تضمین می کند که شرایط و ضوابط حاکم بر استفاده از Data API خود بدون تغییر باقی می مانند. استفاده تجاری از محتوای قابل دسترسی از طریق API نیاز به تأیید Reddit دارد، در حالی که استفاده غیرتجاری تحت شرایط مشخص رایگان باقی می‌ماند. این بر تعهد Reddit به حفظ شفافیت و انصاف در مشارکت‌های خود تأکید می‌کند.

حال باید دید این همکاری تا چه زمانی ادامه خواهد داشت و آیا موفق خواهد شد به اهداف خود در این زمینه برسد یا خیر.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا