هوش مصنوعی

نسخه اندروید ChatGPT با ویجت جدید در صفحه اصلی همراه می شود

ChatGPT، چت بات مبتنی بر هوش مصنوعی (AI) توسط OpenAI ظاهرا یک ویجت صفحه اصلی برای اندروید ارائه خواهد کرد. این گزارش در زمانی ارائه می‌شود که ابزارهای مولد هوش مصنوعی در حال انتشار گسترده هستند.

گوگل به تازگی نسخه Gemini 1.5 را معرفی کرده است، در حالی که گزارش شده Copilot دارای قابلیت دستیار پیش فرض در اندروید است. استارت‌آپ Krutrim بهاویش آگاروال نیز پلتفرم خود را در نسخه بتا عمومی عرضه کرد. با استفاده از ویجت، OpenAI دسترسی به برنامه خود را افزایش می دهد.

نسخه اندروید ChatGPT با ویجت جدید در صفحه اصلی همراه می شود

خبرساز Mishaal Rahman جزئیات مربوط به این پیشرفت را در X به اشتراک گذاشت. او گفت:

 ChatGPT برای اندروید اکنون یک ویجت صفحه اصلی دارد. ویجت دارای میانبرهایی برای ارسال درخواست متن/تصویر/صدا یا شروع حالت مکالمه است. قابل ذکر است که این ویژگی در حال حاضر در نسخه بتا بوده و هنوز در دسترس عموم قرار نگرفته است.

رحمان همچنین تصویری از این ویجت را به اشتراک گذاشت که جزئیات بیشتری را روشن می‌کند. به نظر می‌رسد که ویجت صفحه اصلی به سبک شبکه‌ای 4×2 ارائه می‌شود. برای مرجع، این به اندازه ویجت جستجوی Google اما ارتفاع آن دو برابر است. یک فیلد متنی برای نوشتن پرس و جوها و درخواست‌ها و چهار آیکون در زیر آن وجود دارد. این آیکون‌ها به کاربران اجازه می‌دهند یک تصویر را آپلود کنند، روی یک تصویر کلیک کنند، حالت ورودی گفتار را روشن کنند و گزینه‌ای برای دریافت پاسخ‌های شفاهی داشته باشند.

اینها پرکاربردترین ویژگی‌های برنامه هستند و مگر اینکه کاربر بخواهد GPT‌ها را کاوش کند یا از ویژگی‌های خاصی استفاده کند، ویجت باید کافی باشد. مزیت اصلی ویجت این است که کاربران می‌توانند برنامه را برای یک پرس و جو سریع بدون نیاز به اشغال تمام صفحه راه‌اندازی کنند. این بدان معنی است که کاربر آزاد بوده تا زمانی که پاسخ تولید می‌شود، چند کار انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا