هوش مصنوعی

هوش مصنوعی جمینی گوگل قابلیت جالبی پیدا کرد

گوگل قابلیت جدیدی را برای جمینی ، چت بات مجهز به هوش مصنوعی (AI) خود معرفی کرد. ویژگی جدید به کاربران امکان کنترل دقیق بر روی پاسخ تولید شده به یک اعلان را می‌دهد و به آنها اجازه داده تا در بخش خاصی از متن تغییراتی ایجاد کنند.

کاربران می‌توانند بخش انتخاب شده را بازسازی کنند، طول آن را ویرایش کنند یا آن را به طور کامل حذف کنند. این ویژگی در حال حاضر فقط برای نسخه برنامه وب در دسترس است و به برنامه توسعه داده نشده است. شایان ذکر بوده، گوگل اخیرا چندین ویژگی جدید هوش مصنوعی را برای دستگاه‌های اندرویدی اعلام کرده است.

گوگل با اعلام این ویژگی جدید در یک پست، گفت:

«ما در حال راه‌اندازی راه دقیق‌تری برای تنظیم پاسخ‌های Gemini هستیم. از زبان انگلیسی در برنامه وب Gemini شروع کنید، فقط بخشی از متن را که می‌خواهید تغییر دهید انتخاب کنید، دستورالعمل‌هایی را به Gemini بدهید و خروجی نزدیک‌تر به آنچه می‌خواهید دریافت کنید. این ویژگی برای کنترل بیشتر فرآیند خلاقانه کاربران با اجازه دادن به آنها برای ایجاد تغییرات در بخش کوچکی از پاسخ به جای بازسازی کامل آن اضافه شده است.”

هوش مصنوعی جمینی گوگل قابلیت جالبی پیدا کرد

هنگامی که یک پاسخ برای یک درخواست ایجاد شد، کاربران می‌توانند هر بخشی از متن را انتخاب و برجسته کنند. با برجسته کردن آن اکنون یک نماد مداد در یک دایره نشان داده می‌شود. لوگوی جمینی نیز در کنار قلم ظاهر خواهد شد. با نگه داشتن فلش بر روی نماد، توضیحات «تغییر متن انتخاب شده. با کلیک بر روی این نماد، چهار گزینه Regenerate، Shorter، Longer و Remove نمایش داده می‌شود.

گزینه‌ها همانطور که از نام پیداست کار می‌کنند. Regenerate بخشی از متن را تغییر می‌دهد و دوباره تولید می‌شود. Shorter and Longer طول موضوع را افزایش یا کاهش می‌دهد و Remove آن را به طور کامل حذف می‌کند. علاوه بر این، کاربران همچنین می‌توانند یک درخواست برای آن بخش خاص اضافه کنند تا آن را نیز تغییر دهند.

این یک ویژگی مفید است. کسانی که وقت خود را روی چت بات هوش مصنوعی سپری کرده‌اند، می‌دانند که اغلب اوقات، پاسخی عالی ایجاد می‌کند که با یک جمله خراب می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا