هوش مصنوعی

اوپن AI اولین اطلاعات از چت بات ChatGPT 5 را فاش کرد

OpenAI جزئیات جدیدی در مورد رهبری خود و کسانی که بر توسعه و انتشار ChatGPT 5 نظارت خواهند کرد منتشر کرد. ماه گذشته به لطف توییت‌های گرگ براکمن، رئیس و یکی از بنیانگذاران OpenAI، مشخص شد که آموزش کامل GPT-5 در حال انجام است.

 این هفته OpenAI تأیید کرد که سم آلتمن و گرگ براکمن پس از بررسی مستقل توسط شرکت حقوقی WilmerHale، برای ادامه رهبری OpenAI به کار خود بازگردانده شدند. علاوه بر تأیید اینکه هیئت مدیره OpenAI سه عضو جدید، از جمله دکتر سو دزموند-هلمن، نیکول سلیگمن و فیجی سیمو را انتخاب کرده است، که تجربیات متنوعی را از بخش‌های مختلف به ارمغان می‌آورد.

اخبار دیگر شامل بهبودهایی در ساختار حاکمیتی OpenAI از جمله مجموعه جدیدی از دستورالعمل‌های حاکمیت شرکتی، تقویت سیاست تضاد منافع و ایجاد خط تماس برای افشاگران است. علاوه بر تایید یک کمیته جدید با تمرکز بر پیشرفت ماموریت اصلی OpenAI ایجاد شده است.

اوپن AI اولین اطلاعات از چت بات ChatGPT 5 را فاش کرد

آنها از سه فرد تأثیرگذار در هیئت مدیره خود استقبال کرده‌اند: دکتر سو دزموند-هلمن، نیکول سلیگمن و فیجی سیمو. این اعضای جدید با پیشینه‌ای در بیوتکنولوژی، مسائل حقوقی و صنعت فناوری، دانش و تجربه زیادی را به ارمغان می‌آورند. بینش آنها ارزشمند خواهد بود زیرا OpenAI در چشم انداز پیچیده توسعه هوش مصنوعی حرکت می‌کند.

اما موضوع فقط این نیست که چه کسی پشت میز است. OpenAI همچنین سیاست‌های جدیدی را معرفی کرده است تا مطمئن شود هر کاری که انجام می‌دهند شفاف و اخلاقی است. آنها دستورالعمل های روشنی را برای نحوه اداره شرکت، سیاستی برای رسیدگی به تضاد منافع و حتی یک خط تلفن برای افشاگران تنظیم کرده‌اند. همه این مراحل برای اطمینان از اینکه OpenAI پاسخگو است و اگر چیزی درست نیست، احساس امنیت می‌کنند، هستند.

انتظار رفته شرکت مورد اشاره بزودی چت بات جدید خود را معرفی کند. چت باتی که ارتقایافته بوده و ویژگی‌های جدیدی به مخاطب ارائه می‌دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا