هوش مصنوعی

مایکروسافت و افزودن GPT-4 Turbo LLM به نسخه رایگان Copilot

مایکروسافت در حال افزایش عملکرد چت بات  هوش مصنوعی Copilot  است. تأیید شده که همه کاربران رایگان Copilot اکنون می‌توانند به مدل زبانی بزرگ GPT-4 Turbo از OpenAI دسترسی داشته باشند.

پیش از این، دسترسی به GPT-4 Turbo LLM با خرید سرویس Copilot Pro مایکروسافت که 20 دلار در ماه هزینه دارد، در دسترس بود. با این حال، میخائیل پاراخین، مدیر تبلیغات و خدمات وب مایکروسافت، امروز در پست X (توئیتر سابق) خود اعلام کرد که GPT-4 Turbo اکنون «پس از مدتی کار» برای کاربران Copilot رایگان در دسترس است.

شریک هوش مصنوعی مولد مایکروسافت یعنی OpenAI برای اولین بار GPT-4 Turbo را در نوامبر 2023 معرفی کرد. این به کاربران امکان دسترسی به یک پنجره زمینه بسیار بزرگ‌تر 128L را می‌دهد، به این معنی که افراد می‌توانند یک پیام متنی داشته باشند که می‌تواند تا 300 صفحه باشد. مایکروسافت ابتدا اعلام کرد که پشتیبانی ChatGPT-4 Turbo را در ماه دسامبر اضافه خواهد کرد و سپس این کار را با اشتراک در Copilot Pro انجام داد.

مایکروسافت و افزودن GPT-4 Turbo LLM به نسخه رایگان Copilot

پاراخین اضافه کرد که مشترکین Copilot Pro که ترجیح می‌دهند به استفاده از GPT-4 LLM قدیمی در Copilot ادامه دهند، می‌توانند روی دکمه‌ای کلیک کنند که به آنها امکان می‌دهد به آن مدل تغییر کنند.

این هفته در واقع یک هفته بزرگ برای تیم Copilot بود. روز دوشنبه، مایکروسافت تأیید کرد که همه کاربران Copilot Pro اکنون می‌توانند به Copilot GPT Builder دسترسی داشته باشند. ابزار جدید به کاربران اجازه می‌دهد تا چت‌بات‌های سفارشی خود را ایجاد کنند که می‌تواند بدون دانش برنامه‌نویسی به سؤالات خاص‌تری درباره موضوعات مورد نظر پاسخ دهد. آن مشترکین Copilot Pro می‌توانند چت بات سفارشی خود را با هر کسی، حتی افرادی که حساب Copilot Pro ندارند، هم در دستگاه‌های تلفن همراه و هم در رایانه‌های شخصی به اشتراک بگذارند.

مایکروسافت مدتی است که در زمینه هوش مصنوعی تمرکز داشته و سعی دارد آن را به محصولاتش بیافزاید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا