هوش مصنوعی

ویرایشگر تصویر مبتنی بر هوش مصنوعی واتساپ در راه است

واتساپ در حال حاضر بر روی قابلیتی کار می‌کند که به کاربران امکان می‌دهد تصاویر خود را با استفاده از ابزار ویرایشی که از هوش مصنوعی (AI) پشتیبانی می‌کند، بر اساس جزئیات به اشتراک گذاشته شده توسط یک ردیاب ویژگی ویرایش کنند.

هنگامی که این ویژگی در آینده در اختیار کاربران قرار می‌گیرد، کاربران ممکن است بتوانند به سرعت پس‌زمینه تصویر را تغییر دهند، آن را تغییر شکل دهند، یا با استفاده از هوش مصنوعی آن را گسترش دهند. در همین حال، این شرکت همچنین در حال کار بر روی یک ویژگی است که به کاربران اجازه می دهد سوالات خود را مستقیماً از نوار جستجو از سرویس “Meta AI” شرکت بپرسند.

با توجه به ردیاب ویژگی WABetaInfo، یک ردیاب ویژگی با سابقه خوب در کشف ویژگی‌های جدید در برنامه پیام‌رسانی قبل از عرضه، آخرین به‌روزرسانی بتای واتس‌اپ برای اندروید 2.24.7.13 حاوی کدهایی برای ویرایشگر تصویر مبتنی بر هوش مصنوعی است. این ویژگی که هنوز در حال توسعه است، در حال حاضر توسط کاربرانی که برای دریافت نسخه بتا برنامه ثبت نام کرده اند، قابل آزمایش نیست.

ویرایشگر تصویر مبتنی بر هوش مصنوعی واتساپ در راه است

در اسکرین شات منتشر شده توسط WABetaInfo، نسخه اولیه این ویژگی در رابطی که هنگام ارسال تصاویر در واتساپ برای اندروید نشان داده می‌شود، قابل مشاهده است. یک نماد سبز رنگ واقع در بالا، سمت چپ نماد HD قابل مشاهده بوده و با ضربه زدن روی آن سه گزینه Backdrop، Restyle و Expand نمایش داده می‌شود. از آنجایی که این ویژگی هنوز در حال توسعه است، در حال حاضر مشخص نیست که هر یک از این ویژگی‌ها چه کاری انجام می‌دهند.

در همین حال، نسخه بتای جدیدتر واتساپ برای اندروید 2.24.7.14 حاوی جزئیات دیگری از ویژگی کشف شده توسط WABetaInfo است. ردیاب ویژگی توانایی استفاده از نوار جستجو را در بالای برنامه برای پرسیدن پرس و جو از هوش مصنوعی متا، دستیار هوش مصنوعی مولد شرکت برای محصولات متا که برای رقابت با ChatGPT OpenAI طراحی شده است، شناسایی کرده است.

 باید منتظر ماند تا واتساپ ویژگی را عمومی سازد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا