هوش مصنوعی

کنترل دستیار هوش مصنوعی Gemini در برنامه Google

اپلیکیشن Google Gemini مدتی است که در دسترس است. اگرچه این چت ربات مجهز به هوش مصنوعی در حال حاضر بسیار عالی نیست، اما گوگل به آرامی اما مطمئناً تضمین می کند که بخشی جدایی ناپذیر از تجربه اندروید می شود. با در نظر گرفتن این موضوع، به‌روزرسانی جدیدی برای برنامه Google در حال توسعه است که هدف آن ارائه یک نقطه ورودی دیگر به کاربران است تا Gemini را در تلفن‌های هوشمند اندرویدی خود امتحان کنند .

همانطور که توسط کد کارشناس AssembleDebug در X/Twitter گزارش شده است، برنامه Google برای اندروید به زودی یک برگه اختصاصی Gemini را در صفحه تنظیمات ارائه می دهد. در حالی که منبع نسخه ای از برنامه Google را که این گزینه را فعال می کند مشخص نکرده است، ما فکر نمی کنیم زمان زیادی طول بکشد تا به طور گسترده برای همه کاربران ظاهر شود.

Gemini AI

AssembleDebug می گوید که کاربرانی که قبلاً استفاده از Gemini را انتخاب کرده اند، هنگام دسترسی به این صفحه منوی جدید، به پنجره چت برنامه هدایت می شوند. از سوی دیگر، افرادی که هنوز به Gemini سوئیچ نکرده اند، می توانند برای اولین بار چت ربات هوش مصنوعی را در دستگاه های خود فعال کنند. همانطور که در بالا مشاهده می کنید، گزینه Gemini بین گزینه های Assistant و Voice در صفحه تنظیمات برنامه Google ظاهر می شود.

نگاهی گذرا به صفحه پشتیبانی Gemini برخی از ویژگی‌های Assistant را نشان می‌دهد که هنوز در Gemini وجود ندارند، از جمله حالت مترجم و روال‌های ذکر شده. به طور مشابه، نمی‌توانید از Gemini بخواهید که یک لیست پخش از یک ارائه‌دهنده خدمات پخش شخص ثالث مانند Spotify یا Apple Music باز کند. با این حال، ربات چت به خوبی در راه فعال کردن پشتیبانی از YouTube Music از طریق برنامه‌های افزودنی است .

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا